piątek, 29 marca 2013

Włosy kręcone i suche - zakupy

Ponieważ moje włosy absolutnie i całkowicie znudziły się dotychczasową - umówmy się, że niezbyt nachalną ale jednak -  pielęgnacją (Patrz: http://umalujsie.blogspot.com/2013/01/podsumowanie-2012-pielegnacja-wosow.html)
i przestały na nią działać, straciły kształt a zyskały na porowatości :(
 zmuszona zostałam  na wiosnę (ładna mi wiosna...!) znaleźć dla nich nowy zestaw kosmetyków, zobaczymy jak się sprawdzi (bądź nie...)
To trudne zadanie mam o tyle ułatwione, że w okolicy mam "sklep zaopatrzeniowy dla fryzjerów", gdzie można sobie kupić kosmetyki, również  profesjonalne oraz różnego rodzaju sprzęt, a jeśli się trafi na właściciela za ladą, to można liczyć na profesjonalną poradę i właśnie dlatego się tam udałam, bowiem już w każdym sklepie z kosmetykami w tej chwili jest takie zatrzęsienie specyfików do włosów, że tylko usiąść i załamać ręce, dlatego też nie kupuję nic do włosów np. w Superpharmie bądź w Hebe, jako że bez porady w/w pana jestem bezradna w gąszczu tych specyfików niby dziecko we mgle. 
Moje włosy są bardzo wymagające, zaś opakowania kosmetyków do włosów są trochę jak dwudziestoletni chłopcy - ładne, przyjemne dla oka, zasypują kobietę pięknymi słówkami, obiecują cuda na kiju, udają znawców tematu posługując się pseudonaukowymi terminami,  a z chwilą użycia produktu następuje rewizja informacji zawartych na opakowaniu  :) 
Wobec tego udałam się przez śniegi na "wiosenne zakupy", i na szczęście za ladą zastałam właściciela, który kolejny raz mnie nie zawiódł i poratował niejedną dobrą radą. 

Zakupiłam:



Gliss Kur szampon Shea Casmere z kompleksem z płynną keratyną do włosów suchych i odwodnionych, obiecuje "włosy jak kaszmir" (powrót do Gliss Kur po ładnych kilku latach) :



Gliss Kur szampon Ultimate Volume - regeneracja i objętość do włosów cienkich, płaskich i zniszczonych, 0% silikonów:




Lady Spa Profesjonalna dwufazowa odżywka w sprayu do włosów suchych i matowych z olejem arganowym i proteinami jedwabiu:




Joanna Professional - profesjonalny spray podkreślający loki i ułatwiający modelowanie:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.