niedziela, 26 maja 2013

Różane zakupy kosmetyczne

Pachnący rożano sklepik w Katowicach i zakupy w nimhttp://umalujsie.blogspot.com/2013/04/bugarska-roza-kosmetyczne-zakupy.html
skłoniły mnie do poszukania informacji o olejku różanym i wodzie różanej:  http://umalujsie.blogspot.com/2013/04/olejek-rozany-i-woda-rozana.html
oraz do poszukania skojarzeń z różą: http://umalujsie.blogspot.com/2013/04/roza.html

a przede wszystkim - uwiódł mnie zapach róż. Kupiłam więc na Allegro kolejne bułgarskie kosmetyki z olejkiem różanym. Przyszły w paczce, w pudełku szczelnie opatulonym czarną folią, otworzyłam je a w środku: RÓŻE, RÓŻE, RÓŻE!!! Zapach tak intensywny, że pudełko było go pełne, choć Nadawca szczelnie opakował i zabezpieczył poszczególne kosmetyki marki Natural Rose.
A są to:

-perfumy: 

Wszystkie kosmetyki mają nalepki z informacjami w języku polskm, i wydrukowane takowe ulotki, ja korzystam z informacji  na opakowaniu po angielsku, bo jest ich więcej.
"Ponadczasowy i ultranowoczesny zapach otuli cię magią bułgarskiej róży. Inspirowany świeżością natury i reprezentowany przez niesamowity bukiet róż, które dopiero co zostały zerwane, przemówi do kobiety, która tęskni za byciem wolną w każdej chwili życia, jest zaproszeniem do bycia częścią ekscytującego świata pełnego przyjemności, niespodzianek i pokus."
Poezja:)

 oraz:

-liftingujący krem na noc z olejkiem różanym i olejem arganowym:

- krem na noc z aloe vera i masłem shea:

Recenzje w/w kremów - jak je porządnie wypróbuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.