15:29

15:29

BB Cream ETUDE HOUSE Precious Mineral Cotton Fit - recenzja





 pokrywa niedoskonałości, czyni skórę jedwabistą, miękką, rozjaśnia ją, zawiera 16,5 % ekstraktu z perły, SPF 30/PA++, działa przeciwzmarszczkowo, pozostawia skórę wygładzoną, nieskazitelną, pudrowo wykończoną

Skład:

kolor 02

efekty:



in plus
- kolor w odcieniu zimnego beżu, Azjatki chwalą go za niwelowanie żółci w kolorze skóry, ja- za skuteczna  pokrycie mojej zaróżowionej cery,
-bardzo dobrze kryje,
-znakomicie pokrywa cienie pod oczami, wszelkie zasinienie, zaróżowienia,
-matuje i pudrowo wykańcza makijaż,
-ma dobra trwałość

in minus
-trudno się rozprowadza, marze się nałożony nawet na krem, bez kremu pielęgnacyjnego pod spodem jeszcze gorzej, ma lekką konsystencję ale jest jakby suchy (zapewne dzięłki temu daje pudrowe wykończenie),
-zapycha moje pory jeszcze bardziej je podkreślając, właściwie nie daje się dobrze i jednolicie  rozprowadzić na mojej skórze (do aplikacji używam palców)


Myślę, że nadaje się do bardziej tłustej cery niż moja, mam odlewkę więc nie skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie, jak dla mnie sprawdziłby się jako korektor, szczególnie pod oczy, choć jest na to trochę za suchy, wolę coś bardziej gładkiego w konsystencji tj. Snail Nutricion BB Cream Skin79 (Recenzja  TUTAJ)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger