15:57

15:57

Bell szminka DIAMOND SHINE 023



Gama kolorystyczna serii:

 http://www.bell.com.pl/produkty/usta/pomadki/pomadki-do-ust-shine/#


"Diamond Shine - diamentowa, pokrywa usta "diamentowym pyłkiem", który mieni się fantastycznie na tle podkreślonych jej kolorem warg."
http://www.bell.com.pl/produkty/usta/pomadki/pomadki-do-ust-shine/#

"Pomadki SHINE to szminki-balsam zawierające lanolinę, wosk pszczeli oraz witaminy A i C . Supernawilżają i chronią usta przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Żelowa konsystencja ułatwia równomierną aplikację.DIAMOND SHINE (diamentowe 020-026)- fantastycznie się mienią czyniąc makijaż niezwykle luksusowym."
http://bell-kosmetyki.pl/pomadki-ust-shine/pomadka-diamond-shine-023-p-1481.html


swatch:



Efekt na ustach:



Pomadka ładnie pachnie, łatwo się aplikuje i rozprowadza, nawet bez lusterka, średnio kryje (ale moje usta mało co kryje w stopniu większym niż średni), rzeczywiście mieni się "diamentowymi" drobinkami, szybko się zjada (również mam tak ze wszystkimi szminkami), przyjemny produkt, cena regularna ok.24 zł, ja kupiłam ją w promocji w Drogerii Natura po ok.9,90 zł i uważam, że był to udany zakup.

1 komentarz:

  1. Mam ten kolor natomiast moja mama uzywa 026 bardzo lubię te pomadki za trwałość i nawilżenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger