15:37

15:37

BELL Colour FUN Multi Blush róż do policzków



Colour FUN Multi Blush
Wielokolorowy róż do policzków
Rewolucyjna formuła według nowej technologii CREAMY Pigments. Dzięki niej róż nakłada się niezwykle gładko i idealnie łączy ze skórą, bez efektu nieestetycznych smug.
Pigmenty zawarte w różu otoczone są warstwą oleju jojoba, która podczas aplikacji uwalnia swe nawilżające właściwości, zapewniając kremowy efekt muślinowego koloru.
Dodatkowo formuła róży wzbogacona jest wit. C i E.
 http://bell-kosmetyki.pl/colour-fun-multi-blush/colour-fun-multi-blush-p-2655.html


Kolor 02
mozaika 5 kolorów:

-bez flesza:
-z fleszem:


Najbardziej widoczny jest kolor oznaczony nr 3, potem kolor 2.
Kolor 5 jest właściwie samym tylko lekkim mienieniem się, niewiele bardziej widoczne są kolory 4 i 1.


-bez flesza/z fleszem/z fleszem:


Pięć kolorów łącznie daje kolr, w którym co oczywiste przeważają te widoczne najbardziej a więc róż i pomarańcz, kóre razem dają kolor koralowy, czyli jeden z moich ulubionych, bardzo wiosenny:


-swatch na skórze w zależności od oświetlenia jest wiec różowy lub pomarańczowy:


Efekt na twarzy:
bez różu/ z różem



Efekt rozczarował mnie, bo róż jest jednak zbyt różowy jak dla mnie, a za mało koralowy. Na mojej twarzy nie wygląda niestety tak, jak na próbce na palcu :(
Jego trwałość jest wystarczająca, a intensywność zależy oczywiście od aplikacji, róż jest delikatny i daje naturalny efekt- niestety w przypadku mojej różowej kolorystyki cery nieco za bardzo naturalny. (Jak powiedziała moja siostra, gdy zapytałam, czy widać, że użyłam różu : "Jesteś różowa." ) Cóż , nie jest to to, o co do końca mi chodzi...
Cena różu to ok. 13 zł.

1 komentarz:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger