17:42

17:42

Zakupy kosmetyczno - tekstylne :)

Efekty wizyty w miejscowej Drogerii Natura oraz w Warszawie.

Kosmetyczne:



Nie-nowości

czyli

essence lash & brow gel mascara

i

INGLOT puder rozświetlający HD Illuminizing Loose Powder kolor nr 4 - jego recenzję napisałam TUTAJ



essence COLOUR FLASH volume mascara

od lewej:

w kolorze 05 miss lila deleila -  recenzję o nim pisałam TUTAJ
i
w kolorze 04 miss louise torquise



Golden Rose
velvet matte lipstick

na fali mody na matowe szminki (kiedyś mi się takie podobały, ale wtedy nie były modne i za bardzo dostępne, dzisiaj są modne ale obawiam się że wysuszają usta, a ja i tak mam suche - cóż, tak bywa :(
oraz na fali zachwytów nad tą serią pomadek Golden Rose



GREEN PHARMACY

Peeling cukrowy
róża piżmowa i Zielona herbata



Reserved


top
 w modnym wiosennym, świeżym kolorze, z odrobiną prześwitów i dżetami


Widzę, że na metkach Reserved pojawił się dopisek:

zatem: Let's be beautiful


top

wiadomość tekstowa



top

w modnym nadal deseniu moro


NEW LOOK

 
Skórzany portfel Wojas, który dostałam na Gwiazdkę już się przeciera to raz, a dwa, że jest dość duży, a torebki na lato się zmniejszają... Ten w wypróbowanym od lat rozmiarze  i fasonie z kieszenią na monety z boku w modnym co wiosnę deseniu floral



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger