sobota, 12 kwietnia 2014

Zakupy :)




Efekty promocji w Drogerii Natura:

Playboy Lovely i Super Playboy - mgiełki do ciała. Słodkie, owocowo-kwiatowe zapachy w  formie przyjaznej latem- mgiełki.

L'Oreal puder TRUE MATCH -trzecie opakowanie  z kolei. Jak na razie to mój puder.

Green Pharmacy- Przeciwzmarszczkowy krem odżywczy Róża - mam już żel pod prysznic i peeling do ciała z tej serii, której zapach bardzo mi się podoba,  teraz postanowiłam spróbować  ten krem.

i już bez promocji:

Soraya ART&Diaomonds Bloker starzenia Ultra aktywny lifting kolagenowy (uff co za długa nazwa!) nie lubię marki Soraya, ale miałam kiedyś próbki tego kremu na dzień - nie pachniały zbyt ładnie, ale podobał mi się efekt. Na tyle, że teraz skusiłam się na taki krem na noc. Obecnie widzę, że zmieniono opakowanie kremu i ma on "2x więcej diamentów" - wiadomo, lepiej mieć 2x diamentów, niż mieć diamentów jeden raz :) na dodatek jest "z inteligentnym blokerem starzenia" -a wiadomo, że zawsze dobrze jest mieć do czynienia z kimś inteligentnym :)



Żakiecik bliżej nie znanej marki, zakupiony w miejscowym butiku. Uwielbiam kwiatowy deseń i miałam go od dawna już chyba na wszystkim - właśnie za wyjątkiem żakieciku :)


i wreszcie:


lustereczko

z informacją :)

czyli po przeczytaniu powyższej informacji nie ma już nawet sensu i potrzeby otwierać tego lusterka :)

to dobrze, to idealnie, bo ja rzadko sprawdzam w ciągu dnia mój stan w takim lusterku (wiem, wiem - muszę się poprawić...  :)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. bardzo fajne lusterko ! No a oprócz tego to ten krem art&diamond jest rewelacyjny - używam od kilku miesiecy i naprawdę polecam - wart zakupu produkt :)

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.