środa, 7 maja 2014

Kampania Miss Dior Cherie blooming bouquet


Natalie Portman w kampanii reklamowej


kolejnej odsłony Miss Dior Cherie: blooming bouquet 


aktorka w iście bajecznej sukni...


...wśród pudrowych kolorów, kwiatów i tiuli.

Jestem absolutnie zachwycona tymi obrazami.

Dziewczęco, delikatnie, świeżo, subtelnie, zmysłowo, wdzięcznie, młodo  i z niewymuszoną elegancją. Iście paryski szyk.


O ile mam, znam i używam  Miss Dior Cherie to teraz jestem bardzo ciekawa jak  pachnie blooming bouquet, bo jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z tym zapachem...








Film making of:
Reklama:



O wcześniejszych kampaniach reklamowych Miss Dior - które również bardzo mi się podobają - pisałam TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.