piątek, 9 maja 2014

Walka ze starzeniem się skóry i zachwyt koralem - zakupy :)



Skusiłam się na zakup kosmetyków BIOLIQ po tym, jak zapoznałam się z ich  próbkami, których działanie bardzo mi się spodobało,  oraz po to tym  jak przyjemnie zdziwiły mnie ich ceny, bowiem marka apteczna o widocznym działaniu i z jakimś pojemnikiem laboratoryjnym na opakowaniu wydawała mi się droższa.

Od lewej:

Krem ujędrniająco-wygładzający na dzień 45+ 

Krem  ujędrniająco-wygładzający do skóry oczu i ust 45+ 

Intensywne serum rewitalizujące


...i wyraz dla mojego zachwytu dla koloru koralowego:

Golden Rose COLOR EXPERT nail lacquer (kolory w rzeczywistości są mniej intensywne, niż na zdjęciu )

kolor 21

kolor 22


Na do widzenia zaopatrzyłam się w kolejne próbki BIOLIQ:


1 komentarz:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.