piątek, 6 czerwca 2014

Dodatki i ozdoby na upalne letnie wakacyjne dni :)



Z okazji nadchodzącego lata (to będzie któreś-tam jego podejście w tym sezonie :) 
post o letnio-wakacyjno-upalnych dodatkach


KAPELUSZ/CZAPKA Z DASZKIEM

nie wiedzieć czemu zaniedbywana u więszości ludzi po 7-mym a przed 70-tym rokiem życia ochrona głowy przed słońcem.
Ja dodatkowo noszę okulary, próbowałam kiedyś mieć dwie pary- zwykłe i korekcyjno-przeciwsłoneczne, ale ten pomysł się nie sprawdził, więc rondo/daszek są jedynym, co chroni mi oczy od światła słonecznego.




TOREBKA

płócienna, pojemna - dużo jest takich w ofercie na lato...


...ale mało z materiałowymi uszami, zwykle uszy są z ekoskóry, która w upał zmienia się w gorący, parzący plastik :(
Dlatego ja zaczynam oglądanie torby na lato od jej uszu:


staram się kupować po jak najatrakcyjniejszych, tj. niskich cenach, bo taka torba właściwie w dobrym stanie wytrzyma tylko z pół sezonu, a to dlatego, że uszy robią się białe i ohydne od... filtrów przeciwsłonecznych, którymi się smaruje w upalne dni:





OPASKI

 z ozdobami dużymi/śmiesznymi, które odpadają w sezonie czapkowym i w pracy:



inne OZDOBY WŁOSÓW

 spinki, gumki do włosów, kwiatowe i kolorowe:



BIŻUTERIA

kolorowa, lekka (czytaj: plastik :) bransoletki na kostki u nóg,pierścionki, a przede wszystkim -  kolczyki (nie dotykają spoconej skóry):



słowem  KOLOR KOLOR KOLOR :)


jeśli chodzi o upalne dni to

o ochronie przeciwsłonecznej pisałam TUTAJ

a o makijażu na upalne dni TUTAJ

1 komentarz:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.