sobota, 20 września 2014

Kilka jesiennych trendów, obrazków i ładnych rzeczy :)



Trendy

Jesiennych trendów jest bardzo wiele, większość z nich powraca rokrocznie jak bumerang, ja przedstawiam tu tylko tych kilka, wybranych wśród wielu:

* usta i paznokcie w kolorze wina
* powieki w odcieniach złota, brązów i fioletów



*panterka
kiedyś (czyli w czasach szkolnych) wolałabym chyba umrzeć, niż wyjść z domu z czymkolwiek w ten deseń :) teraz go uwielbiam: panterkę na elegancko, panterkę na sportowo - ale zawsze na ostro, bo to drapieżny print :)


* lakiery
to trend, który powrócił po wielu latach nieobecności, jest obecny już od jakiś 3 lat i teraz rozgościł się - a właściwie rozpanoszył - na dobre :) Ja jestem z tego zadowolona, bo ostatnie lakierki przed tymi, które zakupiłam właśnie ze 3 lata temu miałam ok. roku 1990, i nawet były bardzo podobne do mojego zakupu sprzed 3 lat - czarne baletki, tylko nikt wtedy nie używał nazwy baletki :)
Obecnie zaopatrzyłam się w lakierki na obcasach, w tym szpilki w moim ukochanym kolorze koralowym (na zdjęciu wyglądają na czerwone) :



czarne lakierki wyglądają jak oblane smołą :)


Dzięki zdjęciom w plenerze poznałam ostatnio sympatyczną Panią, która zajmuje się tym uroczym kawałkiem zieleni, które służy mi za tło do zdjęć, a który fotografuję już od wiosny a obecnie obserwuję zachodzące w nim różnice:




Ładne rzeczy

- zakup w nowootwartej na mojej ulicy kwiaciarni, zostałam tam poczęstowana lampką szampana i nabyłam taką blaszkę (lubię blaszki, puszki, nity, kolce - słowem wszystko, co metalowe) , która znalazła swoje miejsce oczywiście w kuchni :



- zeszyt z zacnym hasłem na sobie,  który dostałam na początek roku szkolnego - cóż, nie pozostaje nic innego jak:



6 komentarzy:

  1. Panterka do mnie nie przemawiała nigdy i dalej tak jest :P Może jakieś małe akcenty ale takich butów raczej bym nie założyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, wszak o gustach się nie dyskutuje :) chociaż gusta się zmieniają, i mi się na przestrzeni lat dużo w tym temacie się zmieniło, i noszę wiele rzeczy, w których kiedyś wstydziłabym się wyjść z domu, a teraz wychodzę, i owszem, jeszcze dobrze się przy tym bawię :) planuję oddzielnego posta w tym temacie :)

      Usuń
  2. Trampki w panterkę są cudowne. Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) kupiłam je w sklepie obuwniczym w mojej miejscowości, zwykłym, żadnej siecówce, ot mają tam sporo trampek oraz czeszek, i to nie tylko jednolitych ale właśnie w desenie, z tego co pamiętam dałam za nie 33 zł.

      Usuń
    2. No to tanio. Musze gdzieś takich poszukać bo wyglądają świetnie :)

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.