08:21

08:21

JOHN FRIEDA sheer Blonde odżywka do włosów blond go blonder



Kupiona w Rossmannie w cenie promocyjnej 19,19 zł zamiast 35 zł.
Odżywka rozświetlajaca dedykowana wszystkim odcieniom blondu.


Skład:


Kupiłam ją, mimo zniechęcenia do droższych produktów do włosów (w żółtych tubkach i sygnowanych męskim imieniem i nazwiskiem) , jakiego doznałam próbując używania   strictly curl defining lotion MARC ANTHONY...


o którym pisałam TUTAJ


oraz zniechęcona tanimi produktami tego typu:


czyli szamponem i odzywką Isana (po 7,90 zł) do włosów blond, które jeszcze bardziej wysuszały moje i tak suche jak siano włosy 9szykuje się o nich post, na razie poruszałam nieco ich temat w poście o tanich i dobrych szamponach do włosów kręconych i suchych


Odżywka ma kolor żółty i przyjemny zapach:



Wg mnie:

- spełnia obietnice producenta tzn.: nawilża i wygładza włosy ułatwia rozczesywanie [mojego kołtuuna] i rozświetla kolor nadając im blask,
- na moje suche włosy to trochę za mało potem używam jeszcze niespłukiwalnej dwufazowej odżywki Gliss Kur, no i muszę używać przedstawianej tu odżywki na zmianę z czymś silniej działającym, ale jestem z niej zadowolona i planuję zakup kolejnej, ale poczekam znowu na jej promocyjną cenę,
- jest żółta i raczej nie polecałabym jej do chłodnych blondów (do takich jest taka z jakimś fioletowym akcentem kolorystycznym na opakowaniu), ale do wszystkich ciepłych odcieni (mój jest - jak najbardziej,
- nie jest to stopniowy rozjaśniacz koloru (naturalnego bądź farbowanego), raczej jego utrwalacz i odświeżacz dodający tego, co tak ładnie brzmi a trudno to określić (szczególnie na moich włosach, które nigdy nie błyszczą się tak jak włosy proste, i wyglądają na ciemniejsze niż są po prostowaniu) czyli blasku.

1 komentarz:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger