środa, 1 kwietnia 2015

Dekory wiosenno-wielkanocne :)


Zakupy - głównie  z pobliskiej kwiaciarni, kilka z Pepco, sklepu ogrodniczego i innych:





Półprodukty:


- kwiatki (po 3 zł sztuka)




 - zające (po 2 zł sztuka)
- ozdoby na świece (po 5 zł sztuka)

Wiem, wiem - są kiczowate... zobaczymy, co uda mi się zdziałać z tych półproduktów.. :)




Ozdoby do jajek

barwniki 5 kolorów (1,10 zł)
- koszulki a la jaja Faberge (3,80 zł)
- błyszczące farbki z Lidla (prezent)



Ozdoby na patykach

- wiaderko (ekstra!) 6 zł
- jajko i kwiatek (po 2-3 zł/szt)




- karmnik (9 zł)
- jajko (12 zł)



- bukiet szyucznych konwalii (12 zł)
- doniczka (jeszcze nie wiem na co, ale mi się spodobała)  chyba ok. 9 zł (?)



Podkładki decoupage (hand made od wytwórcy, 20 zł)
nie ma mowy, bym na te śliczności stawiała kubki, wykorzystam je jakoś inaczej...




Przy okazji przypominam posty z poprzedniego sezonu z serii zrób sobie: wielkanocne DIY czyli:


jajko pełne strachu :) 

 i

Humpty Dumpty :)

 


5 komentarzy:

  1. Widze ,ze przygotowania do Świat w pełni..A u mnie w tym roku jakoś brak świątecznego nastroju. Musze się w sobie zebrać i kupić koszyk i zacząć malować z dziećmi pisanki...styropianowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile dekoracji :)) Ja właśnie zabieram się za pieczenie babek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karmniczek i podkładki są śliczne! Przeurocze po prostu :) Uwielbiam takie przedmioty hand made :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkładki są śliczne i doniczka ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś w ogóle nie czuję klimatu świąt Wielkanocnych i nawet nie mam jakiś konkretnych dekoracji ehh :-( może to przez tą paskudną pogodę.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.