07:17

07:17

Promocja w Rossmannie OCZY: co kupić? Co kupię

Przyjęłam zasadę przedstawiania w postach tego rodzaju tylko rzeczy, które już sama mam, albo które zaraz - korzystając z owej promocji -  kupię. Wg tego klucza chcę Wam pokazać kilka produktów:




Czyli:

najpierw szafa Maybelline, a w niej:



Maybelline żelowy eyeliner 24h black
Widzę tu nowość czyli zamiast jedno- to dwukońcówkowy pędzelek (ja mam taki z końcówką tylko do intense line)

i

coś z  color tatoo



ja wybiorę jeden:



35 On and on Bronze


z szafy Max Factor polecam




któryś z tuszów. Ja obecnie mam WILD MEGA VOLUME, a wcześniej miałam Clump Defy Max,
a jeszcze wcześniej przeróżne inne maskary tej marki. Odkąd - a będzie to już sporo czasu - rzęsy mi się przerzadziły to żaden tusz nie jest już na nich tak spektakularny jak kiedyś, ale jednak marka Max Factor w tej kwestii pozostaje dla mnie nr 1.

Ja obecnie nie kupię żadnej sztuki - ale tylko dlatego, że mam jeszcze wspomniany WILD MEGA VOLUME, no i L'Oreal Maskara Volume Million Lashes So Cuture i nie ma sensu nawet w cenie promocyjnej kupować czegoś tak szybko wysychającego jak maskara tylko po to, żeby czekało...
Cieni mam wystarczającą ilość, i chyba żaden z nich nie jest z oferty szaf Rossmanna, a źródłem  mnogości moich kredek - a teraz czekam na dwie zamówione nowości - jest Avon.



A no co Wy się nastawiacie przy okazji tej odsłony rossmannowej promocji?




................................................




Wibo DELUXE BRIGHTENER 7,44 zł

5 komentarzy:

  1. tez dzisiaj idę :D widze cała blogosfera tym zyje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia! Ano, toż to prawdziwe święto kolorowych kosmetoholiczek :)

      Usuń
  2. Ja lecę po dwa tusze Maybelline The colossal Volum Express Waterproof..mam nadzieję że jeszcze będą po południu ehh

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wstrzymałam się jak na razie z Rossmanową promocją, zakupiłam 2 rzeczy w Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger