07:55

07:55

DENKO KWIECIEŃ 2015




Po pierwsze nadmienię, iż problem niesłychanie irytującego mnie walającego się w torbie lub spadającego z szafki w łazience opakowniczego śmiecia rozwiązałam za pomocą tegoż kontenerka z Netto (17 zł):


który trzymam na wspomnianej szafce tylko bez pokrywki i wrzucam tam zdenkowane rzeczy. Śmieć mnie już nie irytuje, zaś prowadzenie Denka motywuje do kończenia opakowań kosmetyków, chociaż nie mogę  porównać liczebności mojego denka do gigantycznych denek niektórych z Was....




Eveline slim EXTREME 4D UJĘDRNIAJĄCY OLEJEK DO CIAŁA ANTYCELLULIT
Ma w składzie kilka olejów, przyjemny w użyciu (jeśli ktoś lubi olejki - ja lubię takie mazidła) jak na mnie absolutnie nieekonomiczny, szczególnego działania nie zauważyłam, bo za krótko stosowałam.

NIVEA Żel-krem Antycellulitowy
Szybko można zauważyć działanie ujędrniające, słabiej z działaniem antycellulitowym - ale jak i w poprzednim przypadku an cuda nie liczę.

HIPP oliwka pielęgnacyjna
Przyjemna w stosowaniu, chwalona w blogosferze - dlatego ją kupiłam- myślę, że są ku temu podstawy.

VINTAGE BODY OIL
olejek do ciała
macadamia oil
PARAFINA.PARAFINA. PARAFINA. Zbyt plastikowa konsystencja nawet dla mnie lubiącej oleje- absolutnie sztuczna ciecz. Zużyłam.





BIAŁY JELEŃ
mydło w płynie
z ekstraktem z kasztanowca
zużyte w kuchni- spełniało swoje zadania.




Mydło Sapone Vegetale
Citrus
Agrumi Vegetal Soap Handmade in Italy
Przyjemne choć nieco kłopotliwe (ze względu na gramaturę - 300 g) mydło





HASK
MONOI OIL
Nourisshing Shine Hair Oil
Przepięknie pachniał i pozostawiał włosy milutkie i pachnące.

AUSSIE
MIRACLE MOIST
szampon
niezły, ale gorszy niż moje ulubione Dove, kupiony na promocji bo jego regularna cena jest stanowczo zbyt wysoka.




BingoSpa
krem złuszczający na noc
5% kwasów AHA
Zużyłam w końcu do stóp, do twarzy jakoś mnie nie przekonywał, Nie znoszę już tego zapachu - nie jest zły, ale ma go wiele kosmetyków BingoSpa, a ja mam po prostu jego przesyt.






BIELENDA
Awokado
peeling do ciała
Jak dla mnie ma mdlący zaapch, w konsytencji czuć parafinę, zostawia skórę miłą w dotyku, zużyłam i tyle.




Bielenda Awokado 2-fazowy płyn do demakijażu oczu
czyli stała pozycja w moich ulubieńcach.






Pasta Denivit ati-stain intense
od lat moja pasta. Mam wrażenie, że wszystkie inne pasty drogeryjne  po prostu nie działają i mogą się schować jeśli chodzi o usuwania i profilaktykę przebarwień




BIELENDA SUPER POWER MEZO SERUM aktywne serum nawilżające
Jeszcze do niego wrócę.


YVES ROCHER RICHE CREME krem pod oczy 
Obecnie mój nr 1, mam już drugie opakowanie.


YVES ROCHER RICHE CREME krem na noc 
Całkiem przyjemny w użyciu.


Ziaja Esencja rewitalizująca z witaminą C
Nie wiem które to już moje opakowanie, i  pewno do niego wrócę.






Maskara Clump Defy Max Factor
Któreś z kolei opakowanie, obecnie zmieniam ją na zakupioną na promocji również Max Factor ale maskarę Fusion


MISS SPORTY tusz STUDIO LASH instant volume
Koniec końców okazała się jeszcze gorsza niż wtedy, kiedy pisałam o niej :( Sklejacz rzęs, który się grudkuje. Kosztuje malo, ale więćej się nie skuszę.





Maść z witaminą A
Obowiązkowa pozycja w mojej zimowej kosmetyczce - stosuję ją jako krem do  moich spierzchniętych, suchych dłoni od kiedy kosmetyczka powiedziała mi, że to najlepszy kosmetyk dla nich. Strasznie tłusta, nie wyobrażam sobie stosowania jej jako kremu do twarzy na noc - a w tej roli zachwalała ją Maxineczka. Może jeszce kiedyś spróbuję. Kosztuje grosze i wszyscy ją chwalą.



Eveline
Odżywka PAZNOKCIE TWARDE I LŚNIĄCE JAK DIAMENT
Stosuję ją jako podkład pod lakier i tyle, nie zauważyłam cudów na moich suchcych, rozwarstwiających siepaznokciach, ale krzywdy mi też nie zrobiła.



Próbki:

Garnier BB Cream MIRACLE SKIN PERFECTOR 5 w 1 ORIGINAL/CLASSIQUE jasny

Garnier BB Cream MIRACLE SKIN PERFECTOR jasny do skóry mieszanej i tłustej

Nivea Mleczko do ciała odżywcze

YVES ROCHER
podkład YOUTHFUL GLOW FOUNDATION
Całkiem przyjemny choć nieco za ciemny. Nie wiem ile kosztuje, ale jak sądzę- za dużo jak na swoje działanie.


YVES ROCHER
podkład FLAWLESS SKIN FOUNDATION 14H
Całkiem dobry gdyby nie to, że - stanowczo zbyt ciemny


YVES ROCHER
sebo vegetal
matujący krem-żel


YVES ROCHER
sensitive vegetal
nawilżajacy krem przeciowko zaczerwienieniom
Wydaje się bardzo przyjemny, ale ta mała próbka to za mało, żeby powiedzieć coś więcej i pewnie.

YVES ROCHER
RICHE CREME krem regenerujący
Porównywalny z pełnowymiarowym kremem, który pokazałam wyżej.

L'OREAL SkinPerfection
Krem udoskonalający 
5 sztuk próbek, które
zachęciły mnie do zakupu tego kremu.





Akcesoria:

Opakowanie wacików

Dwa puszki do pudru



15 komentarzy:

  1. Spore denko- gratuluję zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bardzo lubię ten olejek od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. wow, dzięki, szczególnie, że wiem, jak imponujące są Twoje denka :)

      Usuń
  4. Bielenda awokado jest idealna o mycia beauty blendera:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wątpię :) ale i tak zużywam jedną buteleczkę na miesiąc i... jakoś mi szkoda tego do mycia beauty blendera... )

      Usuń
  5. Używam odżywki z Eveline i bardzo ją lubię. Tak samo maść z wit. A, aktualnie mam od tego samego producenta, co ty :) Uwielbiam ją nakładać po peelingu, działa cuda :) Ja nakładam ją często na noc, kompletnie nie przeszkadza mi jej tłustość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, to spróbuję jeszcze i ja z tą witaminą... ale może już w następnym sezonie :)

      Usuń
  6. Chętnie wypróbuję tę oliwkę Hipp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem dobry pomysł :) To kierunek Rossmann i ok. 14 zeta w kieszeni :)

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger