10:03

10:03

Makijaż SUNSET czyli ZACHÓD SŁOŃCA namalowany paletkami HOT COLORS My Secret :)







Musicie widzieć, że jestem wielbicielką zachodów słońca. Od kilku lat mam stąd przez cały rok widok na tenże, fotografuję go również  w innych miejscach. 

Co do tutejszych okien na zachód to co prawda nie mogę oglądać zachodu słońca co chwilę jak Mały Książę


ale za to nie musiałabym - jak on - przestawiać krzesełka, żeby je oglądać, bo widok w tę stronę obejmuje zachody słońca przez cały rok.

Tak na moje oko (pomalowane lub nie) przez ostatnie trzy i pół roku zrobiłam ze 3 tysiące (albo i więcej) zdjęć zachodów słońca.



Teraz prezentuję Wam mój pierwszy makijaż takimi kolorami dlatego proszę o wyrozumiałość co do jego wykonania i cierpliwość w czekaniu na kolejny uczyniony wspomnianymi paletkami My Secret :)

Oto jeden z wielu zachodów słońca, które miałam na oku - i pierwszy w sensie dosłownym :)

- zdjęcia bez flesza:






- zdjęcia z fleszem:




Kosmetyki, których użyłam:



1.  MaxFactor szminka colour elixir 730 kolor flushed fushia


górna powieka:


2. My Secret hot colors shake colors - kolor czerwony i pomarańczowy


3. My Secret hot colors revolt against the nude - kolor fioletowy i różowy



4. Catrice eyebrow lifter 010 Lift Me Up, Scotty!

5. Catrice camouflage cream 010 ivory

6. Catrice kredka eye browstylist 020 Date With Ash-ton

7.róż love & beauty by FOREVER 21

8. MAYBELLINE puder AFFINITONE 03 soft light sand beige

9. Kobo 205 golden rose +  10. Inglot DURALINE - dolna powieka

11. L'OREAL maskara VOLUME MILLION LASHES So Cuture So Black 
 
12. Astor podkład perfect stay-24h +perfect skin primer


Na koniec dodam, że cienie z paletek My Secret  (w przeciwieństwie do cienia Kobo - nawet zmieszanego z Duraline) są mega trwałe, i kiedy zmywałam je po ok. 11 godzinach były równie intensywne, tylko trochę zebrane w zagięciu powieki. 

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia :) A te paletki mają świetne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) paletki mają jak dla mnie kolory KOSMICZNE ;) bardzo dobra jakość i niska cena - chyba w przyszłości zapoznam się i z innymi produktami tej marki :)

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger