09:28

09:28

Promocja w Rossmannie: co kupiłam?

W trakcie moich zakupów poszłam za własnymi radami i zrealizowałam plany, o których pisałam w poście Promocja w Rossmannie co kupić co kupię

 Promocja jeszcze trwa więc jeśli kogoś najdzie na nią dopiero teraz - to jeszcze może :)




A zakupiłam:

KIREI LIFTING
Multiretinolowe Odmładzanie - krem przeciwzmarszczkowy na noc 40+



Spektakularnie regeneruje skórę, przywracając jej jędrność, elastyczność i promienność. Dzięki zawartości oleju z nasion owocu Rosa Rubiginosa pobudzona zostaje odnowa komórek skóry, objawy fotostarzenia są zredukowane, skóra staje się wypoczęta i promienna.
  • RETI-VIT - unikalne połączenie dwóch postaci retinolu: molekularnej i kapsułkowanej, która pobudza proces odnowy komórek i regenerację skóry. Stymulując jej komórki – fibroblasty, zwiększa syntezę kolagenu, wzmacnia elastyczność skóry i przeciwdziała powstawaniu zmarszczek.
  • CERAMID C-OIL – kompleks ceramidowy, który wzmacnia lipidową barierę naskórka oraz wygładza zmarszczki w połączeniu z olejową formą witaminy C, która pozwala na jej głębsze wnikanie w skórę i syntezę włókien kolagenowych, które regenerują ją od środka.
 http://www.dax.com.pl/pl/product/1016/multiretinolowe-odmladzanie-krem-na-noc-40/




oraz trzy produkty od L'OREAL:


Skin Perfection Skoncentrowane Serum Udoskonalające Perfekcyjna Skóra
  
Optymalnie nawilża, widocznie redukuje zaczerwienienia, wygładza, nadaje jedwabistą miękkość.


INNOWACJA SKIN PERFECTION:

- LR2412: silnie udoskonalająca skórę molekuła, wynik 10 lat badań, która działa na jej wszystkich poziomach, aby widocznie poprawić wygląd skóry
- LHA: koryguje przebarwienia i wygładza powierzchnię skóry. 

 http://www.lorealparis.pl/pielegnacja-skory/pielegnacja-twarzy/skin-perfection/skoncentrowane-serum-udoskonalajace-perfekcyjna-skora.aspx




 Złote serum odbudowujące Age Perfect Odrodzenie Komórek 

 STYMULUJE ODNOWĘ KOMÓREK Złote serum odbudowujące Age Perfect Odrodzenie Komórek dzień po dniu wspomaga powstawanie nowych, pełnych witalności komórek. Już po pierwszych kroplach skóra staje się jedwabista, a jej odcień jest bardziej promienny. Dzień po dniu odzyskuje witalność komórkową, staje się zregenerowana i ujędrniona - po prostu wyraźnie piękniejsza.

 Podczas pracy nam tym serum zespół badawczy L'Oréal opracował System Stymulacji Witalności Komórkowej, aby poprawić witalność i metabolizm komórkowy. Formuła wzbogacona o Złote Drobinki Mikro odbijające natychmiast, upiększa skórę, aby zwalczyć jej szary odcień

 http://www.lorealparis.pl/pielegnacja-skory/pielegnacja-twarzy/age-perfect-odrodzenie-komorek/zlote-serum-odbudowujace.aspx





 Ideal Soft łagodzący tonik oczyszczający


Kosmetyki oczyszczające L'Oréal Paris Ideal Soft, stworzone dla cery suchej i wrażliwej, usuwają wszelkie ślady makijażu i zanieczyszczeń, aby skóra była piękniejsza. Łagodzący tonik oczyszczający. Bogata, aksamitna formuła tonizuje i usuwa z twarzy wszelkie zanieczyszczenia, zachowując komfort skóry. Idealnie jedwabista skóra Odkryj na nowo Twoją skórę: oczyszczoną oraz jednocześnie nawilżoną i jedwabistą w dotyku. Testowany na skórze wrażliwej pod kontrolą dermatologiczną.

http://www.rossnet.pl/Produkt/LOreal-Ideal-Soft-lagodzacy-tonik-oczyszczajacy-skora-sucha-i-wrazliwa-200-ml,323793,3361,6027




A na co Wy - i czy w ogóle- się skusiłyście?

6 komentarzy:

  1. Ja muszę skoczyć jeszcze raz na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja po szaleństwach kolorówkowych trzymam się na dystand od Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się tej promocji nie dałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że ta promocja nie cieszy się takim powodzeniem jak kolorówka... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nic nie kupiłam, ale jak widzę te wpisy to mnie rossmann przyciąga :<

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger