10:24

10:24

Promocja w Rossmannie: USTA. Co kupiłam?

Już na początku poprzedniego roku powzięłam postanowienie więcej używania szminki. Zacne to postanowienie staram się wypełniać, a w tym celu poszerzam swoje zasoby.  Na obecnej promocji chodziłam od szafy do szafy z zamalowanymi dokumentnie swatchami obiema dłońmi na co ja nie bardzo bym zwróciła uwagę, ale spotkałam akurat w sklepie koleżankę z pracy, na której zrobiło to jakieś wrażenie. A zakupiłam: cztery szminki - kolorystycznie wszystkie różne, a dwóch marek:






Od lewej:


EVELINE
COLOUR CELEBRITIES
kolor 634


COLOUR CELEBRITIES Luksusowa szminka 3-w-1
Zastosowanie nowoczesnych technologii pozwoliło stworzyć w laboratorium Eveline Cosmetics nowatorską, niezwykle trwałą, a przy tym lekką w noszeniu i nakładaniu pomadkę do ust, która łączy właściwości szminki, błyszczyka i serum nawilżająco -wygładzającego. Zawarty w kosmetyku kompleks Ever Shine TM nadaje ustom wibrujący blask, natomiast naturalne pigmenty mineralne wzmacniają wyrazistość i trwałość koloru. Lekka, żelowa konsystencja pozostawia na ustach uczucie świeżości, komfortu i głębokiego nawilżenia.
Szminkę dodatkowo wzbogacono serum pielęgnacyjnym, bogatym w składniki o właściwościach nawilżająco - wygładzających:
- kwas hialuronowy – intensywnie nawilża skórę ust. Przyczynia się do zachowania maksymalnej jędrności i elastyczności. Wypełnia zmarszczki, sprawiając, że skóra staje się idealnie wygładzona.
- masło shea – stanowi bogate źródło substancji tłuszczowych, witaminy E i F, dzięki którym skóra szybciej się regeneruje.
- filtry ochronne UVA/UVB – chronią delikatne usta przed szkodliwych działaniem promieni słonecznych i negatywnym wpływem środowiska.

Efekty:

  • Długotrwały, głęboki kolor
  • Bardzo dobrze nawilżona, miękka i delikatna skóra ust
  • Bardziej lśniące, kusząco pełne, jędrne i gładkie usta 
  • Delikatna tekstura gwarantuje komfort aplikacji 
http://sklep.eveline.eu/colour-celebrities-p40514



EVELINE
AQUA platinum
kolor 484


Kryjąca pomadka do ust
Głębia koloru, moc nawilżenia
Nadaje piękny i głęboki kolor
Witaminy C i E odżywiają i regenerują usta
Zawiera filtry UV

Innowacyjna receptura pomadki Platinum pozwala uzyskać głębie koloru już po pierwszej aplikacji. Kremowa konsystencja podkreśla kształt ust pozostawiając je nawilżone przez wiele godzin. Lekka i ultra delikatna formuła pielęgnuje usta, wygładza je i sprawia, że stają się rozkosznie ponętne. Piękny, soczysty kolor wykończony delikatnym połyskiem utrzymuje się około 6 godzin

 http://sklep.eveline.eu/aqua-platinum-p29014



EVELINE
COLOUR CELEBRITIES
kolor 639



MAYBELLINE
COLORsensational
kolor PINK POP 900 
moja pierwsza szminka tej marki

Kolor podkreślający i dopełniający osobowość kobiety. Najbardziej luksusowy i czysty kolor, którym zabłyśniesz wszędzie, gdzie się pojawisz!


Pokochasz za

• System kontroli koloru dzięki nowoczesnemu polimerowi przytwierdzającemu barwniki do ust
• Formuła z zawartością witaminy E znanej z właściwości przeciwutleniających, aby chronić usta
• Miód i zmiękczające woski wygładzają oraz zapobiegają uczuciu ściągnięcia ust
http://www.maybelline.pl/Produkty-do-makijazu/usta/lip-color/color-sensational-lipcolor.aspx














swatche:

- bez flesza:



- z fleszem:



Cenowo wyniosły mnie te zakupy:  5 zł z groszami za AQUAplatinum, po 7 zł z groszami za CELEBRITIES (koleżanka w pracy: "TO CO TY KUPIŁAŚ?!" - że takie tanie) i 15 zł z groszami za MAYBELLINE ("O TO JUŻ LEPIEJ") czyli razem  ok. 35 zł.  Czyli - tak sobie tłumaczę: prawie połowę mniej niż np. szminka L'Oreal w zwykłej cenie... :)

A na co Wy się skusiłyście przy okazji tej promocji?


6 komentarzy:

  1. Pomadka z Maybelline mi się najbardziej spodobała :) No jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam ją dziś pierwszy raz na sobie, muszę powiedzieć, że robiła duże wrażenie - choć nie jestem przekonana do końca, czy to dobrze, że aż takie :)

      Usuń
  2. Ja kupiłam lakiery bo szminki były już tak przebrane że nie było nic co mi się podobało. Ta Maybelline cudna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcona jej pochwałami tutaj zamierzam jej teraz często używać :)

      Usuń
  3. Ja nie kupiłam żadnego produktu do ust bo mam już swoich faworytów w tym temacie :-). Spośród wybranych przez Ciebie kolorów najbardziej przemawia do mnie Eveline Celebrites...w sam raz na wiosnę i świetna do ożywienia twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger