07:36

07:36

Promocja w Rossmannie: USTA. Co kupić? Co kupię?






Promocja obejmuje też paznokcie, o czym nie będzie bo: moje paznokcie - cokolwiek nie robiłabym przez 35 lat życia - są słabe, suche  i rozwarstwiające się (rozdwajające się to będzie za mało powiedziane). Niekończąca się historia, którą czasami przy okazji innych postów fragmentarycznie  wspominam coś z serii: " To na pewno Ci pomoże. Mi też nic nie pomagało, a teraz oooo proszę [tu prezentacje] rowy mogę pazurami kopać". Więc próbowałam: i mi nie pomagało. Pazury mi się rozwarstwiały. Z powodu tego, że baaardzo rzadko mam długie to stosuję zazwyczaj wciąż jaskrawe kolory, choć mi się marzy french na długich paznokietkach... Ponieważ każdy lakier trzyma mi się w rozpiętości od: słabo do: fatalnie to wychodzę z założenia niech trzyma mi się tak lakier w cenie do 15 zł, a nie np. Inglot, Sally Hansen lub Essie za ponad 30 zł...  Używam lakierów, których nie ma w Rossmannie: głownie to Golden Rose, Vipera, Bell i dlatego co do obecnej promocji pokażę Wam tylko odcinek frontu upiększania pod tytułem: usta.



WIBO

Szminki

Nie znam serii matowej, bo maty obrabiam szminkami Golden Rose velvet matte, ale mam dwie szminki (jeszcze w jasnym opakowaniu) z serii nawilżającej - bardzo fajne. Polecam -  szczególnie za grosze na promocji, kto się waha i czai - niech śmiało kupuje :)


Lakiery do ust.

Ciekawi mnie, od kiedy go zobaczyłam. Chociaż już od pewnego czasu idę w szminki.  Kusi i teraz - chyba ulegnę tej pokusie :)




EVELINE

Mam całkiem fajną szminkę z serii AQUA platinum - mogę polecić.



Mnie kusi ta szminkowa  nowość/nowości:



MAYBELLINE

Szminki. Jeszcze żadnej nie mam. Ale będę miała :)




BOURJOIS

Okazja na spróbowanie hitu blogosfery czyli rouge edition velvet (choć ja się na to akurat nie skuszę - m.in. z powodu w/w Golden Rose velvet matte )

oraz błyszczyków, które polecam, a które zazwyczaj są cholerycznie drogie - miałam kilka, dosyć dawno,  i każdy był super, ostatnio na jesiennej promocji nabyłam Effet 3D Max 8H 11 Beige mellow



MAX FACTOR

Polecam szminki, z których mam mojego ulubieńca każdego z ostatnich miesięcy czyli Colour Elixir Lipstick 730 flushed fushia i teraz skuszę się chyba na jakiś inny kolor/-y.




L'OREAL

Rouge caresse lipstick

Mam dobre zdanie o szminkach L'Oreala choć obecnie nie mam żadnej i nie planuję kupić, to słyszałam wiele dobrego o  tych lekkich pomadkach. Absolutnie zniechęca mnie ich cena - ale teraz będzie połowę niższa.




A Wy: co planujecie kupić? Co za Wami chodzi?

10 komentarzy:

  1. ja nie zdecyduje się na nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chyba tym razem nic nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja produkty do ust póki co sobie odpuszczam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad szminką z Bourjois, tak je wszyscy zachwalają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jest okazja, lepszej (cenowo) chyba nie będzie :) ale sprawdź dobrze w Internecie jakie kolory zachwalają bo wiem, że niektóre krytykują (Maxineczka przynajmniej) , ale się w to bardziej nie wgłębiałam...

      Usuń
  5. jejejku, a czemu tak mało ducha w narodzie w tej kwestii..? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz w rossmanie straciłam tyle pieniędzy, ze nie wiem czy się wybiorę ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rossmann dalej kusi :) ja się wybieram po lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skusiłam się na lakier do ust z wibo - odcien nr 1. Mam wrazenie, ze nie "wpija sie'' w usta tak jak lakiery innych firm, nie wysycha na ustach, jak narazie mam co do niego mieszane uczucia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam go na prezent... :) chciałam i szminkę nawilżajacą, ale one się tak jakby rozpuszczają, a prezent czeka daleka droga pocztowa, więc musiałam wybrać coś o konsystencji błyszczyka... :)

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger