07:10

07:10

AA LUMI jedwabisty podkład rozświetlający 101 ivory





Ładnych parę lat temu przeczytałam na Wizażu, że to jeden z najbardziej rozświetlających podkładów, wyobrażałam go sobie więc jako coś z mega drobinkami, i w ogóle drobinkami. Potem zmienił nieco opakowanie i nazwę, natomiast nie wiem, czy i przy okazji i formułę.
Ostatnio kusił mnie od pewnego czasu, ale jego cena regularna - od ok. 15 zł do ok. 18 zł, zależy gdzie- jakoś mnie nie zachęcała do eksperymentowania. Teraz niedawno kupiłam go na promocji (w Rossmannie lub Naturze, bo już nie pamiętam) za ok 11 zł.


Mam kolor najjaśniejszy czyli 101 ivory.

Bez flesza:





Z fleszem:


 Efekty na twarzy:


PRZED

 PO




PRZED
PO



PRZED
PO


Makijaż, w którym go użyłam niedawno przedstawiałam TUTAJ <KLIK>


Wg mnie: super.

Efekty na twarzy są widoczne na zdjęciach i mnie w pełni zadowalają,  może nie ma dużego krycia (choć i nie takie małe - zwróćcie uwagę zwłaszcza na zaczerwienienia na skrzydełkach nosa!) , ale na problematyczne miejsca dokładam jeszcze kamuflaż, a podkład utrwalam pudrem. Nie ma żadnych drobinek.  Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń, jego trwałość jest dla mnie wystarczająca, a aplikacja to przyjemność. Mój kolor tego podkładu jest naprawdę jasny, ale ładnie niweluje różowe tony mojej cery.
W konsystencji dość rzadki, chociaż po używaniu kilkanaście dnie z rzędu płynnego  L'Oreal NUDE MAGIQUE EAU DE TEINT 120 pure ivory <KLIK> wydaje mi się gęsty...
Jego cena - nawet ta regularna - nie jest wygórowana biorąc pod uwagę jakość kosmetyku. Kto się waha niech czeka na promocję- na pewno zdarzy się tak, że będzie go można znów kupić za ok.11 zł.
Podoba mi się też jego opakowanie - plastikowe więc lekkie i płaskie, a więc zajmuje mało miejsca.
Myślę, że podkład ten  sprawdzi się na nietłustej i nie bardzo problematycznej cerze, mi podoba się bardzo.

11 komentarzy:

  1. Faktycznie ładnie się prezentuje na Twojej cerze. U mnie by się nie sprawdził bo mam cerę mieszaną i do tego problematyczną.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten podkład z jakiegoś joyboxa- też bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to jednak troszkę zbyt słabo kryje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie rzeczywiście nie jest jego mocną stroną, jak to podkładu rozświetlającego :)

      Usuń
  4. U mnie podkłady AA bardzo ciemnieją i to w pomarańczowe tony ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek zimowy - nawet dla mojej bladej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Twojej cerze wygląda ślicznie. Niestety wydaje mi się, że przy problemach z cera będzie bardzo zwracał na nie uwagę :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swoje pierwsze opakowanie kupiłam z rok temu po rozmowie z kosmetyczką, która nie kryła się z tym, że takiego podkładu używa. Cena zaskakująco niska, a jakość naprawdę bardzo dobra.
    Rozświetla, taki jaki jest jego cel.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger