07:07

07:07

Makijaż: kolory jesieni, błękit i koral. Inglot, Avon i in.

Bez flesza:



Z fleszem:





Z góry przepraszam za jakieś takie przedziwnie zawinięte w pewnym miejscu i zlepione rzęsy, mimo tego zaprezentuję Wam ten makijaż:









Kosmetyki, których użyłam:






1. ESSENCE alla about matt! 

2.  Avon glimmerstick eye liner aqua shock <KLIK>

3. AVON "Zmysłowa przyjemność" daffodil petal

4. Oriflame kajal eye liner magic ivory

5. ESSENCE big bright eyes  nude 01 

6.  L'OREAL MEGA VOLUME miss manga <KLIK>

7 .Wibo fixing powder <KLIK>

8.Inglot  cień do powiek AMC 22- środek powiek


9. CATRICE cream camouflage ivory 010

10. MAYBELLINE AFFINITONE 03  light sand beige

11. MAXFACTOR CREME PUFF BLUSH 05 LOVELY PINK

12. Inglot cień do powiek double sparkle 465 - wewnętrzny kącik oka


13.  . Inglot cień do powiek pearl 452 - zewnętrzny kącik oka


14.AA jedwabisty podkład rozświetlajacy LUMI 101 ivory <KLIK>




Wnioski:

1.Po kilku tygodniach używania wciąż  L'Oreal NUDE MAGIQUE EAU DE TEINT 120 pure ivory <KLIK> , który jest naprawdę wodnisty, ten podkład AA wydał mi się strasznie gęsty...


2. Kolor pomadki to koral,  i musicie mi w tej chwili uwierzyć na słowo, bo widzę, że na zdjęciach i ona sama, i usta nią pomalowane wyglądają na bardziej różowe niż w rzeczywistości, chyba najlepiej jej kolor oddaje zdjęcie całej twarzy  z fleszem.

19 komentarzy:

  1. Cienie z Inglota wyglądają obłędnie <3 Jestem ciekawa tego podkładu może jakaś recenzja? Bardzo łady makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A recenzja podkładu na pewno będzie, strasznie długo się czaiłam zanim go kupiłam :)

      Usuń
    2. Recenzja podkładu: http://umalujsie.blogspot.com/2015/10/aa-lumi-jedwabisty-podkad.html

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż. Świetnie Ci w nim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentuje ta dolna niebieska kreska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chyba w ogóle jestem miłośniczką - i kresek przeróżnych, i kredek Avon :)

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger