11:18

11:18

Makijaż nr 2 paletką MY SECRET NATURAL BEAUTY AUTUMN BLOSSOMS



Moje drugie podejście do paletki MY SECRET NATURAL BEAUTY AUTUMN BLOSSOMS <KLIK>









Kosmetyki, których użyłam:


 1.  MY SECRET NATURAL BEAUTY AUTUMN BLOSSOMS <KLIK>

 2.Wibo fixing powder

3. LOVELY wypiekany róż do policzków 3 SNOW TOUCH

4. ESSENCE big bright eyes  nude 01

5.  L'OREAL MEGA VOLUME miss manga <KLIK>

6. GOLDEN ROSE vision lipstick 105

7. MAYBELLINE AFFINITONE 03  light sand beige

8. ESSENCE alla about matt!

9.L'Oreal podkład TRUE MATCH  R3 C3 rose beige

10.  Wibo DIAMOND ILLUMINATOR

11. CATRICE cream camouflage ivory 010


Wnioski:

1.Jednak wolę swoją buzię bez kompletnego matu.

2. Ta paletka jednak nadal mnie nie przekonuje i podoba mi się dużo mniej niż letnie paletki HOT COLORS! Wg mnie (i na mnie) cienie źle się blendują, mają też słabą pigmentację, i w ogóle w tym makijażu wszystkie kolory zlały mi się właściwie w jedną fioletową plamę... Planuje podejście nr 3 z białą kredką MY SECRET jako bazą, może to coś pomoże, ale szczerze wątpię. nie polubiłyśmy się  -ja i ta paletka :)


3. Szminka - ekstra.


4. Nie wiem jak Was, ale mnie dużo bardziej przekonuje ten makijaż od poprzedniego wykonanego m.in. tą paletką i bardziej trzymającego się jesiennych trendów i kolorów, który możecie zobaczyć w poście TUTAJ i na zdjęciu poniżej z lewej strony.
Obydwa poniższe zdjęcia mają inne oświetlenie - co widać np. po kolorze włosów - ale to i tak nie zmienia faktu, że...
 

... moda modą, sezon (i jego trendy i kolory) sezonem, ale pewne rzeczy pasują do nas lepiej, a pewne gorzej (a niektóre w ogóle) i nic tego nie zmieni...

12 komentarzy:

  1. Niesamowita metamorfoza:) Śliczne masz rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem, a raczej napiszę tak...obydwa makijaże mi się podobają. Z tym, że ten po lewej pasuje bardziej na wieczorowe wyjście, a ten po prawej bardziej na co dzień. Takie jest oczywiście tylko moje zdanie. Miałam kiedyś paletkę z tej serii ale również nie byłam zadowolona z pigmentacji cieni itp. dlatego poszła w cień. Póki co najbardziej zadowolona jestem z paletek cieni Makeup Revolution. Nawet ostatnio cienie Inglot do mnie nie przemawiają choć mam ich najwięcej :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę :-) Ja wolę jednak wersje po prawo :-) Na nic MUR juz się więcej nie skuszę. Mam kilka cieni Inglota al nie oszalałam na ich punkcie :-)

      Usuń
  3. Dziękuję :) Mi podoba się z tych dwóch tylko ten dzisiejszy... :) A ta paletka to moje duże rozczarowanie, nie będę lamentować, bo kosztowało mnie 12 zeta a nie kilka razy więcej, no i nie było reklamowane jako cud boski - a zdarzają się i takie rozczarowania, no ale ogólnie to ja i na mnie to wiele nią nie zdziałam: machasz, machasz pędzlem, czas leci, leci, a w efekcie końcowym i tak wychodzi jedna plama, zupełnie podobna do poprzedniej, nie ma zabawy kolorami...

    OdpowiedzUsuń
  4. ... i jeszcze są trudności, żeby ta plama była równomiernie pokryta kolorem ...:(

    OdpowiedzUsuń
  5. rozświetlacz z wibo bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniej w tej wersji po prawo, po lewej wersja bardziej wieczorowa też fajna. Ja lubię tą paletkę, ale łączę ją z jakimś złotym cieniem z innej palety, łączę maty z połyskiem. Pięknie masz oczy i długaśne rzęsy☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też planuję teraz z czymś połączyć te cienie, z jakimś kontrastowym kolorem... Ja lubię połysk... może nie po całości, ale jakiś musi być :) Dziękuję za piękne komplementy :) Rzęsy mam długie, ale jasne i dużo rzadsze niż kiedyś, a oczy mam blisko i głęboko osadzone, z opadającą powieką, no i różnią się nieco od siebie kształtem... (właśnie oczy i przez to brwi i ich wysokość są jedynym elementem mojej twarzy, który nie jest symetryczny-wiem na pewno, bo to wyszło na siatce, którą przykłada się do zdjęcia do paszportu :) Jak powiedziała moja siostra gdy mnie malowała i usiłowała umalować mnie tak samo jak siebie "masz trudne oko" :) Tym bardziej mi miło widzieć komplementy :)

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger