09:49

09:49

Makijaż paletką TOO FACED Chocolate Bar semi-sweet

PRZED/PO:



PO z fleszem:











Kosmetyki, których użyłam:



1. Pożyczona od Nails tale paletka Too Facet Chocolate Bar semi- sweet <KLIK>

kolory, których użyłam:



2. CATRICE cream camouflage ivory 010 

3. L'Oreal podkład TRUE MATCH  R3 C3 rose beige

4. Wibo DIAMOND ILLUMINATOR <KLIK>

5.  L'OREAL MEGA VOLUME miss manga <KLIK>

6. ESSENCE big bright eyes  nude 01

7 . ESSENCE alla about matt! 

8 .Wibo fixing powder <KLIK>
 
9. MAYBELLINE AFFINITONE 03  light sand beige

10.  GOLDEN ROSE vision lipstick

11. LOVELY wypiekany róż do policzków 3 SNOW TOUCH




Wnioski:

1.Paletka w pięknych, pasujących chyba każdemu kolorach (te, których tu użyłam zrobiły z moich szarych oczu trochę zielone, albo nie wiem jakie, ale jakoś mi zmieniły kolor tęczówki na ładniejszy :), obłędnie pachnie czekoladą.
 
2. Szminka- mój nowy nabytek - wspaniała! Śliczny kolor, nie na darmo chwalony w Internetach - chociaż na mnie jest bardziej różowa niż całkiem nude nude, a to  z racji mojej naturalnej mocnej pigmentacji ust.



P.S.

Na dwa moje makijaże oka (aparati letnie światło  trochę zeżarły ich kolory) poprzedniczką tejże paletki czyli Chocolate Bar




 zapraszam do posta z czerwca:
 

Dwa makijaże paletką Too Faced Chocolate Bar <KLIK> 

9 komentarzy:

  1. oko bardzo przyjemne :) choć kolor podkładu wydaje mi się nieco za ciemny do Twojej buzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj dobrze Ci się może to wydawać, odcina się od szyi, myślałam, że jeszcze trochę mam na sobie opalenizny po lecie.... tymczasem mogę teraz liczyć co najwyżej na opaleniznę z tubki... coś mnie podkusiło do tego podkładu, bo na co dzień używam już jaśniejszych :)

      Usuń
    2. mam to samo, podkład, który jeszcze 2 tygodnie temu używałam już jest nieco za ciemny, a ten co używałam zimą jeszcze nieco za jasny...i bądź tu człowieku mądry :D

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż i wyglądasz w nim świetnie...Ale kolor podkładu faktycznie jest już troszkę dla Ciebie za ciemny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ech, myślałam, że uda mi się zdenkować ten podkład w - jak widać po mojej buzi już minionym - sezonie letnim... on chyba nigdy się nie skończy i nie ma dna... tzn. denka... :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny dzienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o niej wiele dobrego...
    I zawsze kojarzy mi się z susz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niedobrą to ona ma wg mnie tylko jedną rzecz... cenę.... :)

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger