10:00

10:00

Makijaż:brąz,śliwka,złoto,róż i turkus. Inglot,L'Oreal i in.

Kolejne połączenie ciepłych barw jesieni z kroplą chłodnych odcieni.

Na żywo kolor kredki jest jednak bardziej turkusowy, morski, a więc wpadający w zieleń, niż na poniższych zdjęciach... Na zdjęciach kredka jest niestety, ot,  niebieska... Psuje to nieco mój zamysł kolorystyczny, ale trudno, przedstawiam Wam makijaż tak, jak został uwieczniony na zdjęciach :)
Aha, garb u samej podstawy nosa, który może zauważycie u mnie na tychże zdjęciach to odciśnięcie od okularów - wydaje mi się, że wcześniej tak mi się nie odciskały, zresztą w listopadzie zamierzam je zmienić, bo oprawki już mi się rozpadają od chodzenia w nich dwa lata dzień w dzień, i zawsze.

Przychodzę do Was z tym makijażem dopiero teraz, chociaż chciałam już wcześniej jednakże - od poniedziałku nie uświadczyłam światła słonecznego potrzebnego do zrobienia zdjęć bez flesza, w naturalnym świetle, tak był pochmurno! Tak więc mimo paskudnego przeziębienia, nieciekawego samopoczucia  ( a dodatkowo przy tym i tego że wyjątkowo w sobotę pracowałam) kiedy wczoraj wpadłam po pracy do domu udało mi się wykorzystać jako-takie i nie wymagające flesza wczorajsze światło dzienne... I tak miałam z nim problem : albo było go za dużo,  i zdjęcia całej twarzy wychodziły mi prześwietlone, albo za mało i zdjęcia były niewyraźne... Tak więc wiatr w oczy i ciągle pod górkę, i nie przedłużając przedstawiam efekty moich starań :)







.




Kosmetyki, których użyłam:



1. Inglot  cień do powiek AMC 50 - środek powiek

2. Inglot cień do powiek pearl 452 - zewnętrzny kącik oka

3. Inglot cień do powiek double sparkle 465 - wewnętrzny kącik oka

4. P2 PURE COLOR lipstick 105 Bondi Beach

5. Wibo DIAMOND ILLUMINATOR <KLIK>

6. MAXFACTOR CREME PUFF BLUSH 10 NUDE MAUVE <KLIK>

7. ESSENCE big bright eyes  nude 01 

8. CATRICE prime and fine eyeshadow base

9. L'Oreal NUDE MAGIQUE EAU DE TEINT 120 pure ivory <KLIK>

10. CATRICE cream camouflage ivory 010 

11.  L'OREAL MEGA VOLUME miss manga <KLIK>

12. MAYBELLINE AFFINITONE 03  light sand beige

13. Oriflame kajal eye liner magic ivory

14.  ORIFLAME duo dymamic eyeliner (kolor starty)



A na koniec, jako dodatek ilustracja mojego doboru kolorów w makijażu :)



6 komentarzy:

  1. Makijaż bardzo ładny, a kolor pomadki cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A jej konsystencja też jest super, taka kremowa :)

      Usuń
  2. Makijaż bardzo ładny...Niestety ja jakoś nie przepadam za cielistą kredką na linii wodnej...dla mnie wygląda to strasznie sztucznie. Ale wiadomo każdy lubi co innego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja ostatnio używam jej tylko na takie makijaże, które mają trafić tutaj - tylko w realu mi się nie chce...Dla mnie cieliste kredki są OK, i w moim odczuciu choć trochę powiększają moje małe oczy, ale pamiętam jako jeden z koszmarów z czasów licealnych moją koleżankę z ławki z taką białą kredką na linii wodnej... :) Ale co tam, ona to widziała mnie po mojej pierwszej samodzielnej (a mam za sobą - i przed sobą - tylko takie) regulacji brwi... ;)

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger