07:54

07:54

Wrześniowo październikowe zakupy kosmetyczne




AVON
naturals BODY CARE
indulging chocolate
body scrub
Pachnie słodko-akurat na jesień/zimę.



AVON
planet spa
ujędrniające serum do szyi i dekoltu
z ekstraktem z kolumbijskiej kawy
Na razie wiem tyle, że jest bardzo leisty.




GOLDEN ROSE
VISION LIPSTICK
126
Śliczny kolor! Plus jakość całej tej serii- super!

- bez flesza:




- z fleszem:


Cienie Pierre Rene

od lewej:

130 HYPNOTIC
37 TRUE BEIGE
89 PASSION <KLIK>
To będzie już drugi, bo jeden właśnie denkuję - mój ulubiony cień do powiek.
138 FATE


37 przypomina konsystencją 89 - jest dość suchy, natomiast dwa pozostałe cienie są - jak wszystkie perłowe cienie Pierre Rene i My Secret - mokre. Wszystkie  cienie z perłowe z tych tutaj trzeba aplikować palcem i raczej nie nadają się do blendowania- mogą służyć za szybki cień aplikowany palcem stosowany pojedynczo, tym niemniej jednak sama kupiłam nowe kolory, i nie zniechęcam - szczególnie teraz, kiedy w Drogerii Natura są po niecałe 5 zeta sztuka.
Miałam dotąd oprócz w/w 89 również dwa inne cienie (84,119) , które pokazywałam TUTAJ, szczególnie fajnie na powiece wygląda 84. Chociaż wiem, że niektóre osoby i drażni i podrażnia 9oczy0 ich lepka i mokra konsystencja.




- bez flesza:



- z fleszem:



ESSENCE all about matt fixing compact powder
Skuteczny i tani. To będzie moje drugie opakowanie.

ESSENCE lipliner 13 transparent
Jest chwalona, wybrałam ją - tanią i bez koloru- żeby spróbować stosować konturówkę.







GARNIER
Ultra Doux
szampon odbudowujący
olejek z awokado i masło karite
Czytałam o nim dobre rzeczy, od lat nie miałam szamponu tej marki, zobaczymy.





12 komentarzy:

  1. Konturówka to moje odkrycie roku 2015 ;) muszę spróbować tej transparentnej. Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie tylko transparentna, nie doszłabym ładu składu jeszcze z doborem kolorów do szminek :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pokażę jeszcze ich swatche, ale teraz słabo ze światłem dziennym- nawet w dzień, tak ciemno.. :)

      Usuń
  3. Z Golden Rose mam numerek pomadki 127, więc bardzo podobny i są one śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne, a jakie przyjemne, gładkie i kremowe w aplikacji i noszeniu..!

      Usuń
  4. Fajne zakupy. Kolor pomadki bardzo mi się podoba, muszę się jej przyjrzeć bliżej będąc przy okazji w sklepie GR.
    Bardzo lubię serię vm i vision lipstick. Za cieniami Pierre Rene nie przepadam....miałam dawno temu i jakoś nie przypadły mi do gustu aczkolwiek wybrane przez Ciebie kolory wyglądają ślicznie. Bezbarwna konturówka Essence podobno świetnie się sprawdza jako baza pod kolorowe pomadki :-). Niestety u mnie w mieście ciężko ją dostać. Reszty nie znam. A co do pudru Essence to nie bieli Ci twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma sklepu GR, nie ma go też nigdzie w Warszawie gdzie jest mi po drodze jak tam bywam... Tu są niektóre kosmetyki GR tylko w dwóch drogeriach Społem - ale tylko niektóre... choć dobre i to, bo nigdzie więcej ich tu nie ma... Tak, te cienie są jednak dość kontrowersyjne... Puder Essence nie bieli mi twarzy, ale skutecznie matuje- używam go tylko do strefy T.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. Ja na szczęście mam sklep GR...co prawda muszę do niego kawałeczek dojechać ale jestem zmotoryzowana więc to nie problem.

      Usuń
  5. Mam te kosmetyki z Essence i bardzo je polecam. Szczegolnie puder, bo jak na jego cene swietnie matuje!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger