08:23

08:23

Zakupy w HEBE - pielęgnacja TOŁPA

Dawno już nie spędziłam tyle czasu w drogerii. Jestem bardzo zadowolona z zakupów, z których największa część - kosmetyki Tołpa (te akurat) widziałam pierwszy raz w życiu. 
Jak dotąd widziałam tylko trzy serie (ujędrniająca, nawilżająca i naczynkowa), które są np. w Biedronce lub Rossmannie, w tym TOŁPA ujędrniający krem przeciwzmarszczkowy <KLIK>, z którego byłam bardzo zadowolona. Obecnie mam w użyciu krem pod oczy również z tej serii ujędrniającej mak i łubin. Markę Tołpa pamiętam z początku lat 2000-ych ze stoiska w warszawskim Geant na Pradze, miała w ofercie torf, i była jak dla mnie strasznie droga. 
Teraz trafiłam na zniżkę na kremy i maseczki do twarzy do minus 30% i skorzystałam z niej w moich zakupach, aczkolwiek większość kosmetyków Tołpa (z serii, które dostałam w próbkach) była jednak nie objęta tą zniżką.
Oto moje zakupy:





TOŁPA
botanic
czarna róża
odżywczy krem - miód regenerujący
Absolutnie uwiódł mnie zapachem i konsystencją.
19,99 zł

TOŁPA
botanic
maseczki:

- czarna róża
odżywcza maska-peeling regenerująca 
Liczę, że może być podobnie wspaniałą w działaniu jak kiedyś podobny kosmetyk Dermiki z serii różanej
 5,59 zł


- amarantus
nawilżajaca maska rozświetlająca
5,59 zł




Zakupiłam jeszcze kilka maseczek na prezenty i mój rachunek wyniósł 47 zł z groszami, podczas gdy wydając minimum 50 zł mogłam zakupić krem Dermetic za 11 zł (jego cena regularna to 44 zł) więc dołożyłam do moich zakupów - również w cenie promocyjnej


Kneipp
Kryształki do kąpieli 
Prowansalskie sny lawendowe
3,99 zł



i zakupiłam ów krem za 11 zł

DERMETIC
HYDRAIN2
Krem nawilżający o przedłużonym działaniu



Dostałam 5 próbek kremów Tołpa:




Widzę, że Mariusz Przybylski firmuje swoim nazwiskiem coraz więcej kosmetyków- po kolorówce Artdeco zobaczyłam i linię Tołpa by Mariusz Przybylski.


Bardzo miłym zdziwieniem było to, że po otwarciu pudełka z kremem zobaczyłam trzy próbki! Pierwszy raz spotkałam się z taką dystrybucją próbek- jak dla mnie super. Do kosmetyku o objętości 40 ml dostałam trzy próbki po 2 ml, czyli 6 ml - ponad 10 %.


Na moim rachunku jest zaznaczone, że całość zniżek, z których skorzystałam wyniosła 33 zł (a rachunek opiewał na 65 zł), czyli zniżki razem wyniosły 33 %.


Do tego zauważyłam rzecz ciekawą, mianowicie kosmetyki do stóp (balsam i peeling), które kupiłam za 3 zeta z groszami w Polo Markecie w  Helu w ramach kosmetycznych zakupów urlopowych <KLIK>


ma tego samego producenta...


co Tołpa...



Czyli de facto Tołpa produkuje niektóre kosmetyki dla Polo Marketu. W tych kremach zachęcił mnie producent- fabryka leków, ale pojęcia nie miałam, że to Tołpa :)



Mam wrażenie, że w końcu i ja bliżej zapoznam się z marką Tołpa...

13 komentarzy:

  1. Fajne zakupy. Najbardziej ciekawi mnie jednak ten krem pod oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niego też nie narzekam, zapowiada się w porządku, ale wciąż za krótko go używam by dać tu recenzję :)

      Usuń
    2. Rozumiem. Poczekam cierpliwie na Twoją opinię :-)

      Usuń
  2. no i jeszcze w biedronce plyny micelarne produkowane sa przez torf. inne produkty- mleczka, zele- nie pamietam, ale mozliwe ze tez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A słyszałam pochlebne opinie o micelach z Biedronki, teraz znajomość producenta też zachęca ... :-)

      Usuń
  3. W Biedronce są też produkty, które wychodzą z taśm produkcyjnych Torfu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć , teraz zwrócę na to uwagę :-) Fakt, że i marka Tolpa jest obecna w Biedronce... :-)

      Usuń
  4. Byłam dziś w Naturze - pojawiło się w niej więcej kremów z serii green, których nigdy wcześniej nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przywiozłam z Polski jeden produkt z Tołpy i właśnie go testuję. Od dłuższego czasu bardzo byłam ciekawa tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanego testowania, mam nadziejże trafiłaś z tymi kosmetykami :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne zakupy! :) Ja zawsze z pewnym dystansem spoglądałam na asortyment Tołpy, po rozczarowaniu kremem do rąk, który miał być regenerującą maską, a okazał się lekką emulsją, która nie nawilżała na zbyt długi okres czasu. Jednakże, "przypadkiem" (czytaj;skuszona promocją przez ekspedientkę w hebe) trafił do mnie balsam do ciała wspominanej marki i.. zakochałam się jego jakości! Zakupiłam więc krem do twarzy dostępny w Biedronce, który też okazał się świetny. Planuję więc kolejne zakupy kosmetyków Tołpa, szczególnie tych do pielęgnacji twarzy, na mojej liście znajduje się ujędrniający krem pod oczy oraz krem-miód, który opisujesz. Obecnie używam biedronkowe micele i żele Be Beauty i bardzo je sobie chwalę i serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger