11:40

11:40

Makijaż: mglisty, jesienny zachód słońca. My Secret, Sensique, Inglot i in.



Makijaż zainspirowany moimi tutejszymi jesiennymi widokami o zachodzie słońca. Jesiennie, mglisto, dymnie, zgaszone kolory.










Kolory późnojesiennego zachodu słońca - zgaszone i z dodatkiem brązów/taupe i szarości.
Brązy/taupe Inglot matte i bourjois stretch pożyczyłam, a szarość specjalnie nabyłam, bowiem nie jest to kolor, w którym dobrze wyglądam, i którego zwykłam używać, nie lubię go i nie wyglądam dobrze w tak zimnych kolorach jak właśnie szarości, srebra, błękity, fiolety i zielenie. Ale teraz widzę, że czasem i kropla tego nielubianego koloru może się przydać.  A skoro tę szarość  już mam - a nabyłam  w tym celu nowość - jedną z  paletek Sensique przedstawię ją Wam niebawem bliżej.
Tymczasem kolory użyte w tym makijażu:













Kosmetyki, których użyłam:



1. Wibo DIAMOND ILLUMINATOR <KLIK>

2. Sensique trendy eyeshadows 109 grayscale 

3. Avon ultra beauty lip stylo forever pink
 
4. PARADISE ISLAND HOT COLORS My Secret <KLIK>


5. REVLON  matte powder blush 003 Perfectly Peach

6. Bourjois ombre stretch 09 brun nylon

7. AA LUMI jedwabisty podkład rozświetlający 101 ivory <KLIK>

8 . ESSENCE alla about matt!

 9. CATRICE CAMOUFLAGE CREAM 010 IVORY

10. Inglot matte 358

11. Wibo fixing powder <KLIK>

12. L'Oreal miss manga mega volume punky 

13. WIBO DELUXE brightener <KLIK>

14. KOBO puder brązujący matt bronzing & contouring powder SAHARA SAND <KLIK>



Na koniec porównanie dwóch widoków i dwóch makijaży:

- z końca października:
 




- z końca kwietnia

Makijaż SUNSET czyli ZACHÓD SŁOŃCA namalowany paletkami HOT COLORS My Secret <KLIK> 



 

9 komentarzy:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger