09:22

09:22

Letni makijaż: BLUE LAGOON. Pierre Rene, Kobo i in.

Makijaż w wakacyjnych, urlopowych kolorkach, chociaż za oknem niebie szare, i nie ma na nim żadnego błękitu. Makijaż inspirowany błękitną laguną, ale przy okazji uświadomiłam sobie, że jest też drink o tej nazwie (i kolorze) :)
A jego kolory - tzw. nie moje (jeśli chodzi o powieki) czyli kolory laguny: niebieskości poprzez turkus przechodzące w zieleń (plus złoto piasku i słońca).
Jeśli chodzi o kolory w ogóle, to błękit jest jednym z moich najbardziej ulubionych, pisałam o nim w poście Kolor niebieski <klik>

A oto makijaż:










Kosmetyki, których użyłam:





1. Lirene FLUID ROZŚWIETLAJĄCY z witaminą duo C, 01 jasny <klik>

2. Golden Rose Mineral Terracotta Powder 01 <klik>

3. FLOMAR Terracotta Blush-On 41 Romantic Salmon

4. My Secret WOW EFFECT COLOR MASCARA fiolet 

5.  GOLDEN ROSE vision lipstick 135

 6. CATRICE camouflage cream 010 ivory


7. LOVELY HIGHLIGHTER GOLD <klik>

8. KOBO PURE PEARL PIGMENT 507 GOLD DUST

 Pierre Rene cienie:

9 .LAGOON

10.PARADISE

11. TREASURE ISLAND

12.  KOBO turquoise 151

13. ESSENCE BIG BRIGHT EYES nude

14.  INGLOT Duraline

6 komentarzy:

  1. Ekstra powiew lata na Karaibach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te Twoje wakacyjne makijaże :) zawsze pasują do zestawionych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważna propozycja, ale nadaje się na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale tropikalnie! aż mi się zachciało morza i kolorowego drinka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. na wakacje fantastyczna propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo odważny makijaż :) Ale za to na wakacje idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger