10:25

10:25

Szybki przegląd co nowego Rossmann i Natura



Czerwiec minął mi jak minął, dość o tym, grunt że dopiero teraz miałam sposobność i iśc i dłużej się skupić na sklepowych pólkach i oto co zwróciło moją uwagę w w/w sklepach:



ROSSMANN


Nowości od JANDA, w tym te skierowane do młodszych Pań niż te, którym są dedykowane debiutanckie kosmetyki taj marki:






Słoneczna seria Bielandy pod nazwą Bikini:




Dwufazowe olejki do ciała Bielenda oraz olejek w kremie tej marki:




Lirene podkład PERFECT TONE:



TOŁPA linia specjalist 100% zadania:



Soraya linia IDEAL BEAUTY:



Zwróciłam też uwagę na pasty wybielające Colgate, które polecała Maxineczka:


oraz nowość w tej dziedzinie, o której również mówiła, czyli żel:



A do mojego koszyka trafiły:



LOVELY MATT & LASTING
 lip gloss matowy z formuła długotrwałą 
kolor Nr 2
Bo wspominałyście o tym kosmetyku pod moimi postami o matowych pomadkach w płynie od Golden Rose



Bielenda Bikini
MATT LOOK
udoskonalający krem do twarzy 50 SPF
bo może być to praktyczny kosmetyk na lato i urlop.


oraz:





NATURA



Więcej kosmetyków BEAUTY FORMULAS linii tea tree, z których mam maseczkę peel-off, z której jestem bardzo zadowolona, oraz z linii Charcoal, ktrej jestem ciekawa, mimo, że paski do nosa z tej linii były nieksuteczne:


W/w nowość od Colgate tu  w promocyjnej cenie:




Znacie coś z tego, macie coś z tego? Coś Was zainteresowało?

9 komentarzy:

  1. Mnie zainteresowały nowości od Jandy :) Nie ukrywam, że kusi mnie też dwufazowy olejek z Bielendy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow sporo tych nowości, olejki z bielendy mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie rozbudowali Naturę więc muszę wybrać na jakieś łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie kuszą te olejki Bielenda :D Mam ten krem do twarzy udoskonalający z filtrem, do cery mieszanej i kolor jest naprawdę ciemny, przynajmniej moim zdaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowały mnie produkty z Tołpy :D nigdy nie stosowałam ich produktów ale czytałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bielenda ostatnio szaleje z nowościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresował mnie ten olejek kokosowy w kremie Bielendy, oatatnio mam fazę na kokos i na wakacje też zamierzam wziąć kilka kokosowych kosmetyków ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. te nowe olejki z bielendy mnie korcą, chociaż od nich właściwie każda nowość jest dla mnie ciekawa

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger