10:58

10:58

Makijaż BACK TO SCHOOL w ciepłych kolorach na opalonej skórze

Niech Was nie zmyli, że niezbyt jestem opalona... "- Asia to może trochę jest opalona..." Jak na mnie, to jak dotąd szczyt mojego w ogóle życiowego opalenia: dość powiedzieć, że na wesele, na którym byłam w zeszłą sobotę musiałam zakupić sobie podkład o 4 tony (słownie: CZTERY!) ciemniejszy niż ten, którego używam zawsze... I puder w kolorze Honey (H-O-N-E-Y!) :)

Makijaż w ciepłej kolorystyce, plus dla kontrastu chłodny (ale śliczny) odcień szminki :)







Kosmetyki, których użyłam:



1.Lirene FLUID ROZŚWIETLAJĄCY z witaminą duo C, 01 jasny <klik>

2. CATRICE camouflage cream 010 ivory

 3. LOVELY HIGHLIGHTER GOLD <klik>

4. ARTDECO All in One Mascara

 5. Inglot 505 <klik>

6. MARY KAY mineralny cień do powiek antique rose 

7. BOURJOIS Blush 03 brun cuivre <klik> 

8. AVON glimmerstick eye liner: brown sugar <klik> 

9. Avon ALWAYS ON POINT eyeliner molten rose

10. Golden Rose Mineral Terracotta Powder 01 <klik>

11. Sally Hansen Line Smoothing Mineral Powder Bronze Glow <klik>

12. GOLDEN ROSE Liquid Matte Lipstick 01

13. ESSENCE BIG BRIGHT EYES nude 

14. CATRICE eyebrow lifter 010 Lift Me Up. Scotty!

7 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż i powiększa oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow zdjęcie w okularach mega ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż. Na tej fotce w okularach wyglądasz zjawiskowo. Mam tę samą pomadkę GR ale jakoś się z nią nie polubiłam do końca...brzydko mi się ściera od środka ust...ehh szkoda bo myślałam, że wreszcie znalazłam matową trwałą pomadkę...no cóż poszukiwania trwają dalej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz w okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna propozycja! Wyglądasz w tym makijażu pięknie i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger