10:00

10:00

TAG: Lustereczko powiedz przecie...

TAG, który przyuważyłam u Życiowy Poradnik Bezradnik






 Przy okazji chcę przypomnieć Wam mojego posta Lustereczko powiedz przecie... lustro i jego motyw <klik>


 

A teraz pytania TAGa:


1. Jak się czujesz bez makijażu ?
Bez ani grama makijażu? To najpewniej jest mi naprawdę gorąco, bo jestem na saunie :) nie mam na sobie ani trochę makijażu tylko w tego typu sytuacjach.


2. Gdybyś mogła wybrać tylko jeden element makijażu, to co byś wybrała?
Tusz do rzęs. Mam długie, ale cienkie i jasne rzęsy. Tusz robi u mnie wielka różnicę.


3. Z całego świata znikają podkłady do twarzy, możesz zatrzymać tylko JEDEN , który byś wybrała ?


4. Czym kierujesz się kupując kosmetyki do makijażu ?
Ceną, kolorem, opiniami w Internecie.


5. Co Cię bardziej interesuje: makijaż czy pielęgnacja ?
Makijaż jest rzeczą wtórną w stosunku do pielęgnacji, a interesuję się i jednym i drugim.


6. Stoisz przed lustrem bez makijażu, bez ubrania. Kogo w nim widzisz ?
Siebie.


7. Jak dbasz o swoje ciało i ile czasu dziennie mu poświęcasz ?
Nie robię nic specjalnego, myję ciało i jak mam ochotę (a jestem leniem) smaruję je- najbardziej konsekwentna jestem w tym jesienią i zimą, i wtedy używam olei i olejków do ciała.


8. Wymień 3 produkty jedzeniowe, które spożywasz i które Twoim zdaniem najbardziej dbają o ciało, cerę i włosy ?
Yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy... Pomidory i ketchup? Działają antywolnorodnikowo...

9. Jak czujesz się po zjedzeniu fast food/ słodyczy/ chipsów ?
Zazwyczaj OK.


10. W skali od 1 do 10 na ile uważasz się za atrakcyjną ?
Zależy od dnia. I od zdjęcia, na które patrzę :P

6 komentarzy:

  1. ja też zawsze na pytanie jaki jeden kosmetyk do makijażu bym wybrała odpowiadam tusz do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm wyluzowana to jestem chyba rownie mocno co... wybiorczo... Tu akurat nietrudno mi być wyluzowana, bo blog to moje hobby, ktore mnie odstresowuje :) co do atrakcyjnosci wlasnej to coz, mam oczy i 36 lat na karku, nie bede sie przejmowala swoim wygladem i biadolila nad nim jak nastolatka (chociaz nawet jako nastolatka tego raczej nie robilam) choc oczywiscie widze swoje przerozne wady w wyglądzie :) a na ten kanal zajrze,dzieki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra TAG. Z chęcią spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że mamy bardzo podobne podejście do makijażu;p

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger