10:46

10:46

Ava-Mustela EMULSJA PRZECIWZMARSZCZKOWA extra tłusta



To  mój drugi po Ava Mustela krem pod oczy tłusty <klik>  tłuścioch od Ava- Mustela. Jak się u mnie sprawdza? Czytajcie dalej.



Informacje od producenta i skład:



Krem ma konsystencję nie identyczną, ale zbliżoną do kremu tłustego pod oczy, baaardzo treściwą i zbit, masełkowatą:


Używam go głównie na... dzień.  Kupiłam go jako krem ochronny na zimę, i w tej roli u mnie się sprawdza, również oczywiście pod makijaż. Natomiast tradycyjnie o tej porze roku mam już i tak tak wysuszoną, podrażnioną skórę ( a potem bardziej w wiosnę  może być jeszcze gorzej- czynnik alergiczny), że wydaje mi się, że ten kem zostanie ze mną nawet, jak już miną nieodwołalnie mrozy i wiatr...
Koi, chroni, u mnie wchłania się doskonale, nie podrażnia, nie uczula, nie zapycha. Troszeczkę różni się składem z kremem pod oczy, ale może zacznę i ten stosować pod oczy wg wskazówek producenta. 
Krem kosztuje ok 28 zeta, i jest to cena, która spokojnie mogę zapłacić za kosmetyk tej jakości, biorąc ją pod uwagę nie jest to cena wygórowana.
Kto boi się extra tłustości na dzień, ale komu potrzebny jest kompres na suchą skórę twarzy lub tylko jej fragmenty - polecam ten krem jako kosmetyk na noc.
Co do działania przeciwzmarszczkowego - na pewno odżywia skórę i nie utrwala zmarszczek, ale na sobie nie mam (na szczęście) jeszcze zbytnich możliwości tego sprawdzenia - oprócz okolic oczu niestety.
Tym, którzy nie mają cery tłustej, potrzebują mega ukojenia i ochrony, mają skórę suchą czy przesuszoną (tak w ogóle bądź teraz od czynników pogodowych i ogrzewania): polecam i na dzień, właściwie o każdej porze roku z wyjątkiem lata.
 

4 komentarze:

  1. Oj chyba nie dla mojej cery mieszanej/trądzikowej ten kremik, ale faktycznie skóra sucha byłaby zadowolona z tak treściwej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę go miała na uwadze :) Tym bardziej, że brzmi naprawdę fajnie... ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger