18:19

18:19

Makijaż MASKA WENECKA/VENETIAN MASK MAKEUP

Akurat na karnawał, a przy okazji wariacja na temat jednego z moich odwiecznych strachów czyli maski weneckiej, która mi bardziej kojarzy się jednak z Haloween :)

Ostatnio musiałam się chyba dużo bardziej bać innych rzeczy, bo już nie czuję jeszcze niedawnego dużego strachu patrząc na owe maski, tym niemniej to było dość ciekawe doświadczenie nakładać sobie na twarz coś, czego jednak jeszcze nieco człowiek się boi...

Myślę, że jeszcze pojawi się u mnie jakaś inna interpretacja tematu maski weneckiej, bo to dla mnie bardzo inspirujący motyw, jak i motyw maski w ogóle.











Kosmetyki, których użyłam:


1.  Paletka wet n wild 336 Spoiled Brat

2. Naklejki kryształki i perełki z Netto

3.  L’Oreal maskara Volume Million Lashes Fatale <klik>

4. CATRICE PRIME AND FINE eyeshadow base 

5. GOLDEN ROSE Extreme sparkle Eyeliner 103

6. Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick 03 <klik>

7. Rozświetlacz LADYCODE highlighter glow powder by Bell <klik>

8. My Secret matt eye shadow 501 

9. NYX HD studio photogenic concelealer 01

10. INGRID ideaLUMI NUDE <klik>kolor ivory 

11. Baza wygładzajaca Cashmere secret DAX Cosmetics <klik>

12. Inglot bronzer do konturowania kolor HD  505 

10 komentarzy:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger