15:19

15:19

Makijaż na Walentynki: SPRING IS COMING

Nie wiem jak Wy, ale ja już spragniona jestem wiosny i KOLORÓW!!!

W makijażu, w ubraniach, w dodatkach i w przyrodzie!










Kosmetyki, których użyłam:



1. My Secret FACE'NBODY BRONZING POWDER
 
2. KOBO  luminous baked colour kolor 321 rosy

3. CATRICE camouflage cream 010 ivory 

4. BOURJOIS blush 37 rose de pompon <klik>

5.   Wibo DIAMOND ILLUMINATOR <KLIK>

6.  Lirene City Matt mineralny puder matujący 01 <klik>


7. INGRID ideaLUMI NUDE <klik>

8. KOBO PURE PEARL PIGMENT512 cherry sparks

9.  L’Oreal maskara Volume Million Lashes Fatale <klik>

10. Próbka koreańskiego banila.co White Wedding DREAM CREAM PURE WHITE MOISTURING


11. MAYBELLINE BROWdrama scultpting brow mascara medium brown 

12. NYX HD studio photogenic concelealer 01

13. Avon glimmerstick diamonds teal sparkle

14. Avon glimmerstick diamonds eye liner kolor fuchsia fun <klik>

15.  ISADORA eye lighter contour 81 pink opal

16. MAYBELLINE COLORsensational kolor PINK POP 900 <klik>
 
17. Pierre Rene cień metallic 116 LAGOON <klik>


13 komentarzy:

  1. U siebie nie zdecydowałabym się na tak mocne kolory, ale u innych mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący makijaż :) Przepiękny kolor na ustach, muszę przyjrzeć się tej pomadce na żywo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwie wiosenny maku up ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię radosną i żywą kolorystykę w makijażu. Róż na powiekach to u mnie coś bardzo częstego :)

    Obserwuję i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :)dla mnie przeszkodą by tak się codziennie malować jest jego czasochłonność... :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger