10:50

10:50

Makijaż ZAKLINAMY WIOSNĘ :)

TYTUŁ POSTA MÓWI SAM ZA SIEBIE: MOJA ODPOWIEDŹ NA [PRZECIĄGAJĄCY SIĘ!] BRAK SŁOŃCA I KOLORÓW!

Subtelny dodateczek na moim paluszku to prezent od Nails tale :)

Zaje_isty jest :)






Kosmetyki, których użyłam:



1. INGRID ideaLUMI NUDE <klik>

 2.KOBO face contour mix

 3. CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE 010 PORCELLAIN <klik>

4.  NYX HD studio photogenic concelealer 01

5. RIMMEL LASTING FINISH SOFT COLOUR BLUSH 020 pink rose <klik>

6.AVON always on point eyeliner molten rose

7.Avon glimmerstick diamonds teal sparkle

8. L’Oreal maskara Volume Million Lashes Fatale <klik>

9. MAYBELLINE BROWdrama scultpting brow mascara medium brown

10.  Lirene City Matt mineralny puder matujący 01 <klik>

11. Wibo DIAMOND ILLUMINATOR <KLIK>

12 . KOBO PURE PEARL PIGMENT 514 HYPNOTIC MANGO

13.My Secret eyeshadow gel base

14. KOBO 140 cranberry

15. KOBO 114 aubergine

16. KOBO 222 amethyst 

17. Bourjois EFFET 3D MAX 11 BEIGE MELOW

18.   Próbka koreańskiego banila.co White Wedding DREAM CREAM PURE WHITE MOISTURING

10 komentarzy:

  1. Fiolet i pomarańcz - uwielbiam takie połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańczowy cień jest przepiękny!
    Pozdrawiam,
    Olga♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorowy makijaż - pasuje Ci do niebieskiej tęczówki oka :) śliczne kolory, ale chyba nie dla mnie, mam brązowe/piwne oczy i jak nałożę fiolet czy pomarańcz to wyglądam jakby ktoś mi oko podbił :D może nie te umiejętności a może po prostu nie pasują mi takie kolory albo tylko to sobie wmawiam :D
    Cieszę się, że tutaj trafiłam - dodaję do obserwowanych :)
    A w wolnej chwili zapraszam to mojego skromnego kącika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, ja też zawitalam na stałe u Ciebie :) fiolet jest ryzykowny i na moich powiekach, dopiero z nim zaczynam... :)

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger