14:34

14:34

Lakiery do paznokci BELL MAGIC JUNGLE FLUO NAIL





Część nowej kolekcji od Bell:



W jej skład wchodzi 5 lakierów i baza.


Kolory:

01 IVY GREEN świeża, soczysta zieleń

02 BLUE BUTTERFLY ciemny błękit

03 YELLOW LIZARD  żółty

04 ORANGE FROG  pomarańczowy

05 - PINK PARROT  ciemnoróżowy

I BIAŁA BAZA.






Poniższe zdjęcie robione jest przy ciepłym oświetleniu zachodu słońca (innym teraz nie dysponuję ), więc kolory są nieco cieplejsze niż w rzeczywistości (porównajcie róż, który jest ten sam na obydwu zdjęciach).



Jak jest?


Letnio, 
energetycznie,
kolorowo,
soczyście,
wesoło,
wakacyjnie i
tropikalnie.

Takie są kolory lakierów (oraz ich nazwy).
Wszystko to (jak i cała kolekcja, której inne części składowe pokażę Wam później, a z które już zostały na mnie skomplementowane) bardzo mi się podoba!


Cena jednej sztuki to 7,99 zeta.
Jakość - wg mnie przyzwoita. 
Spokojnie można na nią wydać 8 zeta.
Wszystkie kolory rozprowadzają się, kryją i noszą jednakowo.



Rola bazy - nie zauważyłam, by zwiększała trwałość lakieru w porównaniu do jej nie użycia, ale nieporównywalnie lepiej lakier się na niej rozprowadza, łapie kolor, i nie robi smug.



Co robię?

Używam i polecam :)



9 komentarzy:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger