15:58

15:58

MAKIJAŻ naturalny i szybki nowościami: BELL MAGIC JUNGLE, BIELENDA, WET'N'WILD i in.

Zdjęcia wykonane są w naturalnym świetle, nie wiem dlaczego jestem w nim aż tak blada i zimna, no ale każdy, kto robi takie zdjęcia wie jak to różnie z tym oświetleniem bywa...






Kosmetyki, których użyłam:




BELL kolekcja limitowana MAGIC JUNGLE, którą przedstawię Wam niebawem w oddzielnym poście:

SUMMER BRONZE POWDER

LIQUID STROBING Rozświetlacz 01. 02, 03

SHIMMER & MAT LIQUID LIPS 02



oraz:

ANABELLE MINERALS cienie do powiek VANILLA i CHOCCOLATE

WET'N'WILD PUDER COVERALL kolor medium

LIRENE baza NO PORES

BIELENDA TOTAL LOOK MAKE-UP  FLUID MATUJĄCY NUDEMATT 01 naturalny beż

KOBO BRIGHTENER MATT POWDER

 L’Oreal maskara Volume Million Lashes Fatale <klik>

CATRICE CAMOUFLAGE 010 ivory

BELL HYPOALLERGENIC  ILLUMINATING ROUGE 01

NYX HD studio photogenic concelealer 01

BELL HYPOAllergenic Brow Modeller Gel 03 <klik>


17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię się z tą bazą lirene, chyba najlepsza jaką miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, delikatny makijaż :) Mam ten rozświetlacz z Bell i bardzo go lubię za naturalne wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie super makijaż :) Bardzo Ci pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor na ustach jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę tusz którego używam, ale kolor ust jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie i bardzo świeżo! Bardzo podoba mi się takie delikatne krycie, które nie robi z człowieka manekina. Wygląda się od razu młodziej i promienniej!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger