12:57

12:57

ATOPIS novaclear+ balsam do ciała i płyn do mycia twarzy i ciała

Dziś przedstawiam Wam dwa kosmetyki do skóry suchej, atopowej i wrażliwej, wg mnie obydwa warte są polecenia, a rozeznanie w tej sprawia posiadam niezgorsze, gdyż niejednym smarowidłem, również cuda obiecującym oraz drogim już się ratowałam, gdyż normalnie to mam skórę suchą, cienką, wrażliwą, zaś okresowo (wiosną i jesienią, na tle alergicznym) miewam istną masakrę, wysychanie na wiór, Saharę...




Ceny obydwu produktów to ok. 25 zeta za sztukę, i jak na kosmetyki dla takiej skóry nie są to ceny wysokie.

Olej konopny, który mamy tu w składzie występuje w wielu aptecznych kosmetykach o dużo wyższych cenach.



Nawilżający balsam do ciała:


- nie ma zapachu,

- skutecznie nawilża,

- trzeba chwilę poczekać, aż się wchłonie.


Oceniam go bardzo dobrze.

Na składach nigdy się nie skupiam, nie mam też żadnego zacięcia w stronę składników naturalnych, ot, albo coś mi służy, albo nie, ale tu widzę w składzie znienawidzoną przez niektórych parafinę - mi akurat ona zupełnie nie przeszkadza i dotąd nie ogarniam o co z ta parafiną chodzi, zapewne dlatego, że na własnej skórze nie uświadczam na szczęście żadnych jej negatywnych skutków.








Płyn do mycia twarzy i ciała




- nie ma zapachu i jest niepozornym, nieprzejrzystym, nieco zagęszczonym płynem w nieokreślonym jasnym,żółtawym kolorze, ale za to:

- skutecznie myje,

- a przede wszystkim zostawia skórę tak milusią, że po prostu żal mi było używać go na całe ciało, i zdenkowałam go używając tylko do twarzy!

Super!


Myślę, że kosmetyki te polubią ludzie ze skóra suchą i skóra atopową

A Wy- znacie?

7 komentarzy:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger