17:24

17:24

MAKIJAŻ: oko w brązach i biały eyeliner. Wet'n'wild, Nyx, Cashmere i in.

Czyli paletka strefa komfortu od wet n wild <klik> przełamana wysoce niekomfortowym białym eyelinerem od Nyx, który nie jest niestety wdzięcznym narzędziem pracy... Pierwszy eyeliner, który sprawia mi kłopoty... Ciężko się rozprowadza, jest wodnisty, rozlewa się, a równocześnie ma tendencję do zastygania w skorupę i pękania, uprzednio robi się zaś gumowy i wprost czuć to jego ściąganie się na powiekach... :( Nie wiem, może to kwestia tego koloru? Nie miałam do czynienia z innymi eyelinerami tej marki, więc nie wiem, może ktoś coś...? To był mój drugi raz z nim, ale nie zachęca do dawania mu kolejnych szans... Ja, wielka miłośniczka kreski na powiece, od lat nabierająca w tym wprawy, która już dawno napisała tu posta JAK malujemy kreskę na opadającej powiece. CZYM malujemy kreskę <klik> widzę, iż użycie tegoż kosmetyku po prostu psuje mi makijaż...  do tego nie było najlepszego światła do zdjęć... No ale koniec narzekania,  wyszło, jak wyszło, sami zobaczcie, prezentuję poniżej:









Kosmetyki, których użyłam:




Twarz:

Cashmere make-up blur maxi cover FLUID-BAZA WYGŁADZAJĄCO-KRYJĄCA 02 nude

Cashmere contouring ROZŚWIETLACZ Z GĄBECZKĄ 01 golden beige

CATRICE CAMOUFLAGE anti red

RIMMEL LASTING FINISH POWDER 25 HR  FOUNDATION OO2 SOFT BEIGE

INGLOT HD 505

Róż Glam Cheek KREMOWA BRZOSKWINIA

WIBO BANANA POWDER

WIBO RICE POWDER




Oczy:

 L’Oreal maskara Volume Million Lashes Fatale <klik>

MAYBELLINE korektor DREAM LUMI TOUCH


Eveline art scenic korektor do brwi brown


ESSENCE eyeshadow base 

Paletka wet n wild coloricon Comfort Zone<klik>

NYX WHITE LIQUID LINER



Usta:

wet n wild pomadka Dark Pink Frost



7 komentarzy:

  1. jej ta biała kreska niesamowicie Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy efekt. Ja w moim makijażu uznaję tylko czarne kreski. W innych kolorach źle się czuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też tak kiedyś miałam. A potem zaczęłam uznawać wszystko :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa wersja :) Sama na pewno zrezygnowałabym z tej kreski, ale wiem, że to ona robi tutaj dużą robotę :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger