10:00

10:00

MAKIJAŻ różowe powieki, cieliste usta, różowe włosy...

Dziwnie.

Szminka po wyschnięciu zrobiła się dosłownie cielista, dokładnie w moim kolorze, a więc na osobach o ciemniejszej karnacji byłaby jaśniejsza od nich. No nie mam koloru ust, musi go zastąpić kolor włosów. Chyba tylko dlatego pokazuję Wam ten makijaż, z drugiej strony może są tu entuzjaści cielistych ust??? Nie jest to również kolor szminki wdzięczniejszy niż ciemny i w ogóle każdy odbiegający od naturalnego kolor ust, bo kiedy już zaczyna się zjadać, to jest bardzo widoczne. Ja mam też naturalnie mocno napigmentowane usta, więc ten kolor - nieistniejący- na ustach jest dla mnie kosmiczny...







Kosmetyki,  których użyłam:



Twarz:

CATRICE CAMOUFLAGE 010 ivory


RIMMEL LASTING FINISH POWDER 25 HR  FOUNDATION OO2 SOFT BEIGE

Bell HYPOAllergenic FACE&BODY ILLUMINATING POWDER 01


BELL SECRETALE  Blush SOFT 04 Satin Pink

Lirene FLUID ROZŚWIETLAJĄCY z witaminą duo C<klik>

MAGIC JUNGLE LIQUID STROBING rozświetlacz w płynie 01, 03 <klik>




Oczy:

Devinah cień do powiek SYBIL

Piere Rene cień do powiek 119 MOCHA

WET N WILD CIEŃ DO POWIEK nutty

ESSENCE eyeshadow base 

 L’Oreal maskara Volume Million Lashes Fatale <klik>


MAYBELLINE korektor DREAM LUMI TOUCH


Eveline art scenic korektor do brwi brown


AVON glimmerstick eye liner sugar plum <klik>

AVON glimmerstick eye liner brown sugar <klik>



Usta:


Bell HYPOAllergenic matowa pomadka w płynie by Marcelina 06 SYDNEY <klik>




Włosy:

L'OREAL COLORISTA spray 1-day color #pinkhair

4 komentarze:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger