19:32

19:32

ULUBIEŃCY LIPIEC 2017

Tym razem daję Wam wszystkich jak leci ulubieńców miesiąca, chociaąby byli w nich od miesięcy, plus trzy grosze o każdym z nich.



RIMMEL LASTING FINISH POWDER 25 HR  FOUNDATION OO2 SOFT BEIGE

Naturalnie wyglądający, a jednocześnie ładnie kryjący. Kolejne moje opakowanie widzi już danko.




WET N WILD BEZBARWNY ŻEL DO BRWI

Na moich dobrze widocznych,  gęstych i jeszcze farbowanych henną brwiach sprawdza się OK.



 L’Oreal maskara Volume Million Lashes Fatale <klik>

Nie znam nic lepszego. 



MY SECRET face illuminator powder <klik>

To ten czas, gdy jego kolor nie jest dla mnie za ciepły. A jego efekt i jakość jak zawsze są wspaniałe.



JANDA luksusowy krem ochronny do twarzy 50+ <klik>

Doskonały pod makijaż, niezapychający i niebielący krem z wysokim filtrem. Cudo.




Ava Mustela krem pod oczy tłusty <klik> 

Kiedy skóra wokół oczu robi mi się coraz bardziej sucha i pomarszczona- no nic lepszego nie znam, nawet na lato.


DELIA ZMYWACZ DO PAZNOKCI W GĄBCE BEZACETONOWY <klik>

DELIA ŻEL DO USUWANIA SKÓREK Z WITAMINAMI <klik>

Sprawdzony już duecik, który stosuję od tygodni, które zaraz będą szły w miesiące.




INGLOT DIAMOND TOP COAT utwardzający lakier do paznokci

EVELINE 8 w 1 total action skoncentrowana odżywka do paznokci


I kolejny paznokciowy duecik, który sprawdza się na mnie od dłuższego czasu. 
Top zwiększa trwałość lakieru, a odżywka utrzymuje moje tragiczne paznokcie w stanie, że je w ogóle mogę malować.




 FARMONA JANTAR odżywka z wyciągiem z bursztynu <KLIK>

L'biotica Regenerujący Olejek do Włosów Biovax BAMBUS & OLEJ AVOCADO <klik>



Te dwa kosmetyki używam już po prostu od miesięcy.





No 36 JEDWAB W SPRAY'U

AVON zmiękczający krem do pięt

I na koniec super duet do stóp.

Spray spełnia obietnice producenta na 100 %. Jest tani. Jego wadą jest mała wydajność, ale i tak zdenkuję kolejne  opakowanie, i kupię następne, bo uważam, że warto, a moje zmaltretowane stopy są mi za to wdzięczne.


Krem Avon ratuje moje skłonne do rogowacenia stopy.

10 komentarzy:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger