22:47

22:47

Blog w sierpniu :)

Lipiec okazał się jak dotąd najbardziej w tym roku obfitym w posty miesiącem.

Był to również miesiąc pod znakiem makijaży.

W kolejce czekają jesieni kolejne recenzje kosmetyków oraz  pisane, jak ja to nazywam, posty.
Lajfstajlowe.


Sierpień będzie w tym roku miesiącem z urlopem:



Słowem porywa mnie ( w pozytywnym tego słowa znaczeniu) tzw. życie pozablogowe :)




Zainteresowanych co u mnie w tym czasie bardziej na bieżąco zapraszam na mojego Instagrama <klik>


na którym na pewno będę aktywna choćby dlatego, że oto będę wśród elementów krajobrazu, które tak bardzo lubię podziwiać i fotografować!!!
Widoki, miejsca, wrażenia, inspiracje, chwile, migawki...



Będzie to również na pewno czas mocno inspirujący na kolejne miesiące -  tak blogowe jak i pozablogowe, tego możemy być pewni :)



Ahoj Moi Kochani!

5 komentarzy:

  1. U mnie w lipcu też sporo postów, chyba przez tą paskudną, deszczową pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w lipcu pojawiło się aż 26 postów ;O O dziwo podczas tych wakacji mam zapał do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w lipcu z postami było średnio, chociaż nie najgorzej - jakoś nie miałam weny na pisanie :P Na urlop też pojadę pewnie w sierpniu, a może nawet we wrześniu :) Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego odpoczynku ;) u mnie sierpień podobnie jak lipiec będzie bardzo pracowity i mało blogowy. Ale pod koniec sierpnia mam urlop więc sobie trochę odbiję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak - lipiec i sierpień to bardzo trudny okres do blogowania :D wyjazdy, spotkania! Ja próbuję się jakoś organizować, choć nie ukrywam, że czasami jest na prawdę ciężko :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger