15:58

15:58

Makijaż ZACHÓD SŁOŃCA NAD MORZEM/SEASUNSET MAKEUP







Kosmetyki, których użyłam:



Twarz:

CATRICE CAMOUFLAGE anti red

RIMMEL LASTING FINISH POWDER 25 HR  FOUNDATION OO2 SOFT BEIGE


Cashmere contouring DUO STICK rozświetlacz i bronzer

Wibo DIAMOND ILLUMINATOR <KLIK>

RIMMEL LASTING FINISH SOFT COLOUR BLUSH 020 pink rose <klik>




Oczy:

 L’Oreal maskara Volume Million Lashes Fatale <klik>

MAYBELLINE korektor DREAM LUMI TOUCH


ESSENCE eyeshadow base 

Pierre Rene volume rich mascara 05 sky blue

MY SECRET paletka HOT COLORS HYPER ENERGETIC

MY SECRET paletka HOT COLORS REVOLT AGAINST THE NUDE

KOBO cień 148

KOBO cień 146

Pigment perłowy z kolorowka.com Simply Yellow <klik>

Pigment perłowy z kolorowka.com Brilliant Rose

INGLOT cień double sparkle 495

Pierre Rene cień metallic 60 JEANS <klik> 

Avon glimmerstick brights eye liner kolor aqua shock <klik>

WET N WILD BEZBARWNY ŻEL DO BRWI




Usta:

wet n wild Will You Be With Me?

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A wiesz, że ten makijaż wytrzymał cały, upalny dzień :)

      Usuń
    2. Wow, to nieźle! A powiedz, jesteś zadowolona z tego rozświetlacza Wibo? Mnie on jakoś nie przekonał, więc przekazałam go koleżance.

      Usuń
    3. jestem z niego bardzo zadowolona :) jest nieco zimniejszy niż My Secret Princess Dream, ale cieplejszy niż Lovely Silver :)

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger