18:34

18:34

Pani Jesień MAKIJAŻ i stylóweczka :)





Jesień - złotą, polską - kocham, o czym pisałam chociażby w poście







Mój naturalny kolor włosów, do którego już jakiś czas wróciłam,  nazwijcie go sobie jak chcecie - blond, ciepły blond, truskawkowy blond, blond wenecki, rudy -  tak czy siak również jest w kolorze jesieni :)




Tutaj przedstawiam ciepły (tak ostatnio modny) makijaż w kolorze jesiennego liścia plus usta w kolorze wiśni, czyli klasyka jesieni.








Do tego elementy stylóweczki w bardzo ładnych okolicznościach przyrody :) 
Choć przez to z przeróżnym naturalnym światłem...














Mam na sobie:


ozdoby do włosów - zdziałane własnoręcznie przeze mnie :)

kolczyki i naszyjnik - prezent

bransoletka - kupiona sto lat temu w sklepiku na dworcu

bluzka - prezent

sweterek - second hand




Makijaż:


Twarz:


RIMMEL podkład LASTING FINISH 25 nude <klik> 200 soft beige


RIMMEL LASTING FINISH SOFT COLOUR BLUSH 020 pink rose <klik>


CATRICE CAMOUFLAGE anti red


RIMMEL LASTING FINISH POWDER 25 HR  FOUNDATION OO2 SOFT BEIGE


INGLOT HD 505

WIBO RICE POWDER


Wibo DIAMOND ILLUMINATOR  <klik>

WIBO BANANA POWDER <klik>



Oczy:


L’Oreal maskara Volume Million Lashes Fatale <klik>

Eveline art scenic korektor do brwi brown


MAYBELLINE korektor DREAM LUMI TOUCH

ESSENCE eyeshadow base

KOBO CIEŃ 205 GOLDEN ROSE

KOBO CIEŃ 102 PEACH BLUSH

SENSIQUE CIEŃ 205 TERRACOTA

SENSIQUE CIEŃ 212 PERARL BROWN



Usta:

wet n wild Cherry Bomb

11 komentarzy:

  1. Wyglądasz tak uroczo, że człowiek nie może przestać się uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam jesień ;) pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i oby w tym roku była piekna złota i długa jesień :)

      Usuń
  3. Makijaż piękny. Ostatnio w Wawie nie było nawet promyka słońca. Ja nie lubię takiej pochmurnej jesieni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) weekend chyba był wszędzie piękny, a teraz znowu ma być deszczyca...

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz :) I te ozdoby do włosów bardzo cieszą oko, uwielbiam handmade ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za szybko przyszła ta jesień :(( A makijaż bardzo ładny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na stylizację :))

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger