09:52

09:52

MAKIJAŻ jedną marką: WET N WILD

wet n wild budzi ciekawość, a także zbiera liczne pochwały, wg mnie w rozsądnych cenach można w szafie tej marki nabyć porządnej jakości kosmetyki.  Byłam ich bardzo ciekawa i w wielu przypadkach (nie wszystkich, ale akurat tych występujących w tym poście tak)  jestem z tych kosmetyków naprawdę zadowolona, a musicie wiedzieć, że post ten  sponsoruje... ja (czyli sponsoruję), tzn. sama sobie kupiłam te kosmetyki - myślę, że to może być znacząca informacja. 


Wybaczcie mi te cienie/doły pod oczami, ale nie posiadam korektora tej marki, a podkład w tej roli chyba-z tego co widać- sprawdził się średniawo... Światło  - a raczej jego brak - było absolutnie pochmurno,  też nie pomogło tym zdjęciom... Ale i tak zamierzam zapodać Wam tego posta, i tym sposobem zaprezentować i przybliżyć ciekawym kilka fajnych kosmetyków.
A czemu to takie doły - kto jest ciekaw, tego zapraszam do posta pod wiele wyjaśniającym tytułem: 









Uwagi: makijaż wytrzymał w dobrym stanie aż do wieczora,.



A oto bohaterowie tego posta (i makijażu):


Paletka coloricon Comfort Zone <klik>

megavolume mascara tusz do rzęs zwiększający objętość

szminka kolor Dark Pink Frost

podkład PHOTOFOCUS <klik>

róż coloricon kolor Mellow Wine

rozświetlacz megaglo kolor  Precious Petals 
Czekajcie na recenzje i porównanie kolorystyczne albowiem jestem maniaczką  rozświetlaczową: jako (dowód na to: chociażby post HIGHLIGHTER TAG czyli wyznania wielbicielki rozświetlaczy, swatche <klik> )

puder COVERALL kolor medium




Znacie tę markę?

Macie? --->  Jak się u Was sprawdza?

Coś szczególnie polecacie/odradzacie?

Nie macie? --> Chcecie mieć?


12 komentarzy:

  1. Ta paletka cieni jest bardzo popularna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Wet'n'Wild mam kilka pomadek, ale z serii bodajże Megalast, świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam nic z tej marki, ale ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno ich podkłady, dokładnie te które prezentujesz są cudne. Nie miałam, ale koniecznie muszę wypróbować. Rozświetlacz też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oko piękne. Ja z tej firmy bardzo lubię paletkę do brwi, ale tusze to dla mnie masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)ten tusz jest na szczęście całkiem OK, ale Impact był porażką :)

      Usuń
  6. Ja testuję ten podkład Photofocus i narazie jestem całkiem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger