10:11

10:11

Kosmetyczne i blogowe postanowienia noworoczne: więcej/ pierwszy raz/ w ogóle nie







Więcej



więcej kreski [eyelinerem],




w czym pomagać mi ma

żelowy eyeliner Maybelline i pędzel do eyelinera Inglot 31 T.




A jeśli jesteśmy przy pędzlach, to zakup wspomnianego zrobił mi taką różnicę (in plus) w rysowaniu owej kreski, że tylko potwierdziło mnie to w postanowieniu, że



więcej pędzli



(jeszcze nie wiem jakich) , ale zamierzam powiększyć nieco moją kolekcję pędzli, która trwa bez zmian już parę lat i składa się głównie z zestawu Mario Luigi


na pewno potrzebny mi pędzel do różu, ale nie tylko.




[jeszcze] więcej szminki



pod tym względem poczyniłam w minionym roku ogromne postępy, ale chcę postępować dalej :)




więcej zmywalnej odżywki do włosów


z powodu niczym niewytłumaczalnego lenistwa :( zazwyczaj używam odżywek niezmywalnych, a jednak to nie to samo, zwłaszcza jeśli ma się na głowie suchą, kręconą wełnę jak ja :)



 pozostając w tematyce włosów



więcej stylizacji [włosów]



a nie tylko uczesać i wyjść, co od dawna praktykuję i już w ogóle nie jestem zadowolona z efektów tego zaniechania (?) zaniedbania (?), grunt, że czas to zmienić






Pierwszy raz


zakupy


foliowe cienie MAKEUP REVOLUTION, które tak zachwala Maxineczka

i w ogóle czas ogarnąć bardziej temat tej marki (czytaj: kupię tam przy okazji i inne rzeczy :)





tusz do rzęs Miss Sporty studio lash, który chwali Hania

za cenę ok. 14 zł można zaryzykować. Brązowy tusz Miss Sporty (wtedy istniał tylko jeden rodzaj i dwa kolory)  był moim pierwszym tuszem w życiu, więc będzie to tak jakby podróż sentymentalna 





blog

sama lubię czytać takie posty, więc postanowiłam i ja wprowadzić u siebie dotąd nieobecne u mnie czyli Ulubieńcy i Denko



 nie mówię, że miesiąc w  miesiąc, ale wg zużycia i pojawienia się nowości w Ulubieńcach/zmiany sezonu.






w ogóle [nie]

farby do włosów

czas dać włosom od nich w końcu odpocząć, i w ogóle jestem w trakcie zmian mojej polityki włosowej, ale o tym bęzie oddzielny post





I tak oto wyglądają moje noworoczne postanowienia :)
 Co Wy na to?
I jak tam u Was z takowymi postanowieniami w tym roku? :)




9 komentarzy:

  1. Więcej szminki na ustach czy w zapasach? Bo zapasów można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) na ustach oczywiście :) na zapasy nie narzekam, jedyne do czego mam jeszcze zastrzeżenia w temacie szminek to częstotliwość ich nakładania, ale z tym też bez porównania lepiej niż np. jeszcze dwa lata temu:) to wszystko chyba zasługa matów Golden Rose, jakoś się dzięki num przełamałam w temacie (i powiększyłam zapasy:)

      Usuń
  2. ciekawe postanowienia. Ja się zastanawiam nad wprowadzeniem ulubieńców miesiąca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dla mnie miesiąca to może być zbyt często, ale może kwartału, sezonu, albo jak coś się w nich zauważalnie zmieni... :)

      Usuń
  3. :) ja na razie jestem zniechęcona do olejów, oleje na moje włosy to jak nakładanie ich na słomę - zrobi się tłusta, ale nic nie przyjmie, potem się tylko przy myciu nie pieni, i jest bardziej oklapnięta po nim... ech, sagę by napisać o moich przygodach z moimi włosami- i niebawem się za nią zabiorę (ale spoko, zmieści się w jednym, normalnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja szminek super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. planuję w najbliższym czasie ze zwykłych eyelinerów przerzucić się na te "słoiczkowe" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli przez "zwykłe" rozumiesz takie w pisaku lub płynne w tubce - to bardzo dobry plan! ja miałam kilka w pisaku, i każdy bardzo szybko kończył w koszu bo wysychał w try-miga, na dodatek nie potrafiłam nimi robić takiej kreski jak "słoiczkowym ". Tylko zainwestuj w jakiś dobry np. właśnie w Maybelline, wiem, że chwalony jest też taki "słoiczkowy" Rimmel :)

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger