08:35

08:35

Paletka MY SECRET NATURAL BEAUTY AUTUMN BLOSSOMS




Kto to mówił,że choć są ładne to nie zakupi żadnej z jesiennych paletek MY SECRET..?
Zaraz, zaraz... czy to nie byłam... ja..? :) 
Tak, to byłam ja...



...zmieniłam zdanie, gdy zobaczyłam kolory AUTUMN BLOSSOM oraz ich cenę - prawie 7 zeta.
Po trzech letnich paletkach, które mam przyszła więc kolej na edycję jesienną.
Jesienne kolory, ładne i dosyć neutralne. Dwa perłowe i dwa matowe: perłowa jasna brzoskwinia/ciepły beż i zimny fiolet, matowa śliwka i ładniutki ciepły brąz z domieszką śliwki czy bakłażana. kolory dają pole do popisu w jesiennym makijażu, tak delikatnym jak i wyraźniejszym. Cienie matowe są dość takie... kruche, a cienie perłowe są mokre - zupełnie jak w paletkach

 My Secret hot colors shake colors i My Secret hot colors revolt against the nude <KLIK> 




oraz

PARADISE ISLAND HOT COLORS My Secret  





Pigmentacja tej paletki też wygląda na dobrą, a ciemniejsze kolory na pewno są bardzo trwałe - nie chciały mi zejść z dłoni.



Bez flesza:






 Z fleszem:







Nie mogę się już doczekać makijaży tą paletką!

Oczywiście już teraz na nie zapraszam :)

13 komentarzy:

  1. Mam i uwielbiam! idealnie wyważone kolory! Niedługo makijaż u mnie na blogu. Wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się skusiłaś na tą paletkę, bo kolorki ma cudne☺ ostatnio ciągle się nią maluję. Gdzie ją kupiłaś tak tanio, bo ja w promocji dałam za nią 11,99zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj, to Was - niechcący - oszukałam... Cena na szafce była 6,99zł... ale w takim razie chyba za letnie paletki, których już nie było... teraz tak to sobie przeanalizowałam, bo za tę paletkę i pastę do zębów Denivit w promocji za niecałe 7 zeta dałam, ku memu zdziwieniu 18 zł... no to wychodzi Twoja cena... ale naprawdę widziałam kartkę z ceną 6,99 i naprawdę się zachęciłam i tym....ale i tak nie żałuję tego zakupu...:)

      Usuń
    2. Byłam, sprawdziłam- dobrze widziałam, zaraz pod paletkami jest cena 6,99 zł.. tyle, że... to cena lakierów do paznokci, które stoją za nimi... nieźle wprowadza w błąd... ale i tak kupiłabym ta paletkę...

      Usuń
  3. Śliczna paletka, ale niestety cienie Pierre Rene nie na moje oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje jednak tak, i chyba zostałam fanką tych paletek... :)

      Usuń
  4. Kurde no piękna ta paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolorki...typowo jesienne.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger