09:03

09:03

GARNIER Płyn Micelarny 3w1



Zasadniczo to unikam marki Garnier. Na dodatek mam wymagającą skórę pod oczami i wrażliwe oczy. Ten micel trafił w moje łapki gdy wszyscy już mieli i wszyscy chwalili. Czas ma moje trzy grosze w chórze wypowiedzi na temat tego produktu.





Zabawne jest, jak weszłam w jego posiadanie- w kolejce w Naturze stał przede mą facet, który za swoje zakupy dostał bon 20 zł do wydania, ale nie chciał go wziąć, że mu niepotrzebny. Ekspedientka mu ten bon wepchnęła, a on odwrócił się, i dał go pierwszej osobie, która stała za nim, czyli mnie. W ten sposób dostałam 20 zeta na zakupy w Naturze, i postanowiłam kupić za nie coś, czego normalnie bym nie kupiła: padło na tego micela.
Po zużyciu jego jednej całej 400 ml flachy czuję się gotowa na wypowiedź o nim.



in plus:
+ zmywa makijaż szybko i bezproblemowo, choć dziwi mnie, że waciki po zmywaniu twarzy są takie czyste- czystsze, niż jak używam dwufazówki Bielendy,
+  nie używam toniku, a mam wrażenie, że ten produkt może go zastąpić i w tej roli dobrze działa na mają skórę,
+ wydajny,
+ nietłusty


in minus:
-  przesusza mi skórę pod oczami, czyli dla mnie nie jest to produkt 3 w 1 :(




Wnioski:
 - dla mnie nadaje się tylko do twarzy, ale już nie do zmywania makijażu oczu. Być może kiedy skończę wodę termalną będę go używała jako toniku. Na pewno sprawdza się do szybkich drobnych poprawek kiedy osypie mi się sypki cień, bo dwufazówka Bielendy jest na takie poprawki za tłusta,
- do demakijażu oczu w tej chwili bezkonkurencyjny jest i zdaje mi się, że na długo zostanie  BIELENDA NAWILŻAJĄCY 2-fazowy płyn do demakijażu oczu i ust OLEJEK MARULA <klik>



A jak Wasze doświadczenia z tym micelem ???

25 komentarzy:

  1. Ja go uwielbiam i nie wyobrażam sobie demakijażu czymś innym, nawet oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie się super srpawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli podzielasz powszechną opinię o nim, na pewno u Ciebie zasłużoną :)

      Usuń
  3. słyszałam same dobre opinie na jego temat...ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdzić przy demakijażu oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam go do demakijażu twarzy nie mogę mieć na twarzy takiej tłustej dwufazówki brrrr. oczy zmywam dwufazowym z bielendy a potem to tłuste uczucie "ściągam" micelem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tłuste uczucie nie przeszkadza, ale trwa krótko, bo zmywam je wodą z mydłem :)

      Usuń
  5. Jakoś boję się sięgać po kosmetyki Garnier, odkąd ich żel prawie spalił mi twarz. Płyny z Bielendy są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę sprawdzić ten płyn co Ty polecasz, bo właśnie mam garniera i żeby zmyć dokładnie oczy to muszę się nameczyc :(

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze go nie używałam, ale niebawem zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam tej rozowej i zielonej wersji, szczerze to nie.wiem czym sie.roznia ale ja obydwie uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przygniatająca przewaga 100% pochwał, tak jak się zresztą spodziewałam :)

      Usuń
  9. Mam delikatną skórę pod oczami i łatwo ją przesuszyć, więc na pewno nie jest dla mnie. Aktualnie używam micela od Nivea i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to rzeczywiście nie dla Ciebie. Nivea nie używam w ogóle niczego, jakoś mi nie po drodze i z tą marką :)

      Usuń
  10. Nie miałam, właściwie to prawie w ogóle nie używam płynów micelarnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, to czego używasz? ja np. w ogóle i od lat nie używam mleczek, strasznie mnie podrażniały...

      Usuń
  11. Używam i bardzo lubię.
    Wieczorem zapraszam na rozdanie z okazji Dnia Kobiet, warto bo fajna nagroda czeka :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger