08:41

08:41

DENKO WRZESIEŃ 2015

 Tak, tak, dobrze widzicie tytuł posta... Zeszło mi się tym razem z opublikowaniem denka. Cieszę się że wreszcie to robię, i wywalę wszystkie te opakowania...


Wrześniowe: zużyłam i wyrzuciłam/wyrzuciłam/oddałam





ZUŻYŁAM I WYRZUCIŁAM




ZIAJA krem do stóp
zmiękczający z kompleksem AHA
Najlepszy tego rodzaju kosmetyk, jaki miałam. Na pewno do niego wrócę!


TOŁPA ujędrniający krem przeciwzmarszczkowy <KLIK>





NATURE REPUBLIC B.B
BOTANICAL PORE
SPF 50+ PA +++
Zużyłam bez entuzjazmu, krzywdy mi nie zrobił, ale i nie zachwycił. Tęsknić nie będę.


AVON solutions
truly radiant
VIP
koloryzująco-nawilżający krem na dzień 20 SPF
Był w moich letnich ulubieńcach, uznaję go za krem -  rozświetlajacą bazę pod makijaż, a równocześnie ochronę przeciwsłoneczną.




MARION zabieg laminopwania diamentowy połysk włosów
niektóre panie bardzo go chwalą, u mnie się zupełnie nie sprawdził.

BALEA szampon do włosów kręconych LOCKEN SHAMPOO <KLIK>

 FARMONA JANTAR odżywka z wyciągiem z bursztynu <KLIK>

DOVE seiding & glatt szampon



HYDRAIN3
HIALURO płyn micelarny

Dostałam go za 1 grosz do zakupów w superpharmie. nie spodobał mi się jego zapach, natomiast zostawiał skórę z przyjemnym uczuciem czystości i odświeżenia. Przez niego zakupiłam sobie teraz w końcu pierwwszy raz micela Garniera.

 
  Bielenda Awokado 2-fazowy płyn do demakijażu oczu <KLIK>




 FARMONA Let's celebrate
sunrise
kremowy peeling myjący
Kupiłam go ze względu na zapach - podobał mi się.


żel pod prysznic
Haeavenly Vanilla




CD mydło glicerynowe z avocado

DERMAGLIN
mydło dermatologiczne dla skóry wrażliwej
Super, zamierzam jeszcze kiedyś do niego wrócić.





 Pasta Denivit ati-stain intense

ISANA zmywacz z pompką

 Lady speed stick dezodorant w sztyfcie



Nie zużyłam do końca, ale wyrzuciłam, bo filtry tracą z czasem swoją skuteczność, toteż wolę zapłacić w następnym sezonie za nowe opakowanie, które będzie mnie chronić tak, jak obiecuje, niż oszczędzać na złudzeniu właściwej ochrony:



TE POLECAM:


TE POLECAM:


NIVEA sun kids swim & play balsam ochronny na słońce 50 + bardzo wysoka ochrona

DERMETIC sunbrelle 50+
krem ochronny
skóra sucha i normalna


HAWAIIAN TROPIC nawilżajacy lotion z filtrem SPF 30



TEGO NIE POLECAM I WIĘCEJ NIE KUPIĘ:


ZIAJA przeciwzmarszczkowy krem do twarzy SPF 50+
który opisałam w poście
3 x NIE czyli kosmetyczne rozczarowania lata <KLIK>



Próbka perfum, o których pisałam w poście
 Zapachy z Baśni 1001 nocy czyli moje zakupy próbek arabskich perfum




To akurat jedyny nierabski zapach, który zakupiłam czyli RIHANNA ROGUE
Absolutnie nie mój zapach, do tego stopnia, że kupiłam dwie próbki po 1 ml, i drugą od razu oddałam siostrze.




waciki.




WYRZUCIŁAM



PORAŻKI:


Antybohater posta
3 x NIE czyli kosmetyczne rozczarowania lata <KLIK> 
czyli
Bielenda BODY PERFECTOR CC CREAM 10w1


Kolejnych dwóch niechlubnych bohaterów posta
3 x NIE czyli moje kity kolorówki <KLIK>

czyli 
KIKO super color eyeliner 102 bronze <KLIK>

oraz


ASTOR korektor pod oczy PERFECT STAY CONCEALER 24h + perfect primer skin ivory<KLIK>




 RIMMEL stay blushed 022 touch of berry
czyli róż, którego nie ma
możecie sobie zobaczyć go bliżej TUTAJ


 
Be Beauty Satin Mousse Eyeshadow
o którym możecie sobie przeczytać w poście o jakże interesującym tytule (i treści)
Tanie nie znaczy złe? Czasami jednak znaczy. Czyli o nie udanych produktach za parę złotych <KLIK> 


Oraz
dwie szminkowe katastrofy:

KOBO 
fashion colour
106 deep wine

VIPERA
Randez Vous
78

 


 Dwa pędzle Mario Luigi

Ich stosowanie zaczęło mnie boleć - ich włosie (sobol) nagle zrobiło się na mnie za szorstkie.







ODDAŁAM



REVLON COLORSTAY 
NORMAL/DRY SKIN
150 BUFF
Pisałam o nim w poście

Dlaczego go oddałam napisałam w poście

Szampon BALEA SEIDENGLANZ SHAMPOO Frangipani & Perle, Plumeria i perła <KLIK>




Cień do powiek MYSTIC
Jednak ta marka (z Kontigo) mnie nie przekonuje.

Glinka żółta
Wysuszała i podrażniała mi skórę. Jednak nie dla mnie.



Lakiery do paznokci

Gdyż trzymały się na mnie jeszcze krócej niż inne, czyli bardzo króciutko.
nie oskarżam o to tych lakierów, tylko chroniczny fatalny stan czy raczej kondycję  moich paznokci.




13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię zabieg laminowania włosów z marionu
    ZAPRASZAM KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że szminka z Kobo Ci się nie sprawdziła, ja je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie aplikowała się makabrycznie tępo, a po zaaplikowaniu wysuszała mi usta :(

      Usuń
  3. O jacie, ale denko! mydło dermaglin bardzo lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, szczególnie, że wielkość Twoich denek niezmiennie mi imponuje..! :)

      Usuń
  4. Ale tego dużo! Ja to takie denko mam przez pół roku :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty Hawaiian są rewelacyjne. Przypominają mi zeszłoroczne wakacje na malowniczej wyspie hiszpańskiej...

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger