14:25

14:25

PANI JESIEŃ: matowy makijaż z perłową kreską w jesiennych kolorach









Kosmetyki, których użyłam:



Twarz:


BIELENDA pearl base 

JANDA kryjący make up fluid fleksyjny 02 beż jasny

RIMMEL LASTING FINISH POWDER 25 HR  FOUNDATION OO2 SOFT BEIGE

INGLOT HD 505

WIBO RICE POWDER


Wibo DIAMOND ILLUMINATOR <KLIK>

Bell HYPOAllergenic COMPACT POWDER SPF 50 kolor 3 Beige




Oczy:

ESSENCE eyeshadow base 

L'OREAL korektor TRUE MATCH 2 vanilla

INGLOT Duraline


AVON glimmerstick diamonds eye liner kolor sugar plum <klik>

BELL Secretal lash sculpting mascara

KOBE cień 114

pigment perłowy z kolorowka.com Egiptian Emerald 

SENSIQUE top color eyeshadow 206 SIENA





Usta:

niewidoczna na zdjęciu szminka wet n wild Will You Be With Me?




13 komentarzy:

  1. Kreska ma fajny kolor, ale znając mnie bardziej podkreśliłabym dolną linię rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory bardzo ładne, ja jednak skupiłabym się na dokładnym roztarciu granic cieni ;) Ale ja to ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a jeśli chodzi o samo "zewnętrze" oka, to próbowałam i raczej nie ma siły- z moją budową oka na zdjęciach zawsze tak wygląda, jakby nagle kolor się "urywał" i była plama, "na oko" nie jest to jakieś zauważalne... dlatego lubię kreskę, bo chociaż jakoś lepiej wykańcza mi makijaż tamtej okolicy :)

      Usuń
  3. Przyznam, że wyjątkowo pięknie Ci w tym makijażu :D Ślicznie podkreśla Twoje oczka :D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger